Gå til innhold

Noen singeldager suger :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ååå :( Egentlig er jeg godt fornøyd med å være singel. Nyter livet som min egen sjef.

MEN, noen dager suger :(

Nå er jeg syk og får ikke vært med på noe gøy med venner, får ikke trent, får ikke gjort noen ting. Sitter her i min ensomhet og graver med ned i et hull.

Han jeg egentlig datet, som var helt på og helt herlig har sluttet å ta kontakt, og i kveld er han i følge det jeg tolker utifra facebook på date :(

Har hatt kontakt med et par andre menn, men ingen av de snakker til meg nå. Alle venninnene mine er opptatt med å ha et liv, og her sitter jeg og lurer på om jeg i det hele tatt kommer meg ut i helgen.

Jeg trenger en selvtillitsboost! :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Du drar på polet i morgen og kjøper trelitringen som kalles Chill Out. Du vil få en blast.

• Liker 1
Gjest Rastl0s
Skrevet (endret)

Samme situasjon her om det hjelper, bare at jeg ikke har vært syk på 5 år eller noe :) Og de gangene jeg er ordentlig forkjøla så trener jeg fordet. Ingen grunn til å sitte inne og sture!

Endret av Rastl0s
AnonymBruker
Skrevet

Tenk at det er en ny dag i morgen. Se for deg at daten blir kjedelig og awkward, og at en av de smitter den andre med klamydia. Du kan se for deg at de andre vennene dine som 'har et liv' være sosiale fordi de ikke har noe valg, og at de egentlig skulle ønske at de var hjemme alene innepakket i et pledd med en kopp te.

Hva det gjelder de andre mennene som ikke svarer, se for deg at de ikke svarer fordi de har fått diare og må sitte på do resten av kvelden, og om de skulle dra ut på date senere på kvelden så kan du se for deg at de finner ut at daten er et kjedelig, platt menneske med null kjemi mellom de.

AND YOU LOOK AMAZING, selv til å sjuk å være. Jeg trenger ikke vite det for å si det, bare tro det. Du er tross alt hva du tror du er.

• Liker 3
Skrevet

Tenk at det er en ny dag i morgen. Se for deg at daten blir kjedelig og awkward, og at en av de smitter den andre med klamydia. Du kan se for deg at de andre vennene dine som 'har et liv' være sosiale fordi de ikke har noe valg, og at de egentlig skulle ønske at de var hjemme alene innepakket i et pledd med en kopp te.

Hva det gjelder de andre mennene som ikke svarer, se for deg at de ikke svarer fordi de har fått diare og må sitte på do resten av kvelden, og om de skulle dra ut på date senere på kvelden så kan du se for deg at de finner ut at daten er et kjedelig, platt menneske med null kjemi mellom de.

AND YOU LOOK AMAZING, selv til å sjuk å være. Jeg trenger ikke vite det for å si det, bare tro det. Du er tross alt hva du tror du er.

Imponerende innstilling! :ler:

AnonymBruker
Skrevet

En av de andre mennene kontaktet meg i går kveld, så da ble natten litt greiere å gå i møte. :)

Måtte bare få ut litt agg :fnise:

-TS

Skrevet

Jeg har ofte dager hvor det suger å være singel, men alt i alt er det jo det jeg har valgt selv :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Klart noen singeldager suger. Det finnes dager i forhold som føles sånn også. ;)

Skrevet

Noen kjærestedager suger de også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...