nena Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 Hmmm tenkte jeg skulle få min egen dagbok jeg og, nå som jeg endelig har registrert meg.. vært en liten snikleser i lange tider.. Så får vi se hvilken grublerier vi kan få fyllt denne med nena fortsetter jobben.. må lage en fin profil også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei og velkommen som dagbokskribent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nena Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2004 Takk for hilsen Elin :D Har brukt store deler av kvelden i dag på å få en avatar.... :oops: Noe jeg ikke får til.... faen faen faen :evil: Men har nå fått litt hjelp av snill moderator så får vi se om ikke jeg også kan få bilde Nå er det imidlertid natten for denne jenten... Har store dataøyne og gusten hud etter nok en dag foran skjermen... Nena ska nå sove.. lengeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 16. januar 2004 #4 Del Skrevet 16. januar 2004 Velkommen som dagbokskribent og lykke til med avatarjakten! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 24. januar 2004 #5 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei nena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. januar 2004 #6 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei, hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå