Gå til innhold

hun her er vel ikke tykk?


Gjest Tessaa

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan

Neeeei hun er ikke tykk!

Men puppene var litt små derimot... :sjenert:

What? Syns de var helt perfekte.

"Ganske anonymt" er ikke anonymt nok for min del :gjeiper:

Skjønner at TS neppe mente å være frekk her, men såfremt hun ikke har tillatelse til å legge dette bildet ut, synes jeg det burde fjernes.

Jeg er enig i dette. Syns bare ikke det gjør henne til ei hurpe. Ordet "hurpe" er forbeholdt kvinner som ikke vil ha anal-sex. Vi må ikke vanne ut ordet.

Og for ordens skyld: Å poste slike bilder av seg selv er så lavmål at jeg ikke finner ord. Bare ta noen nakenbilder, post dem, så slipper vi alt maset.

Jenter, ass. Dere er så slemme mot hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter, ass. Dere er så slemme mot hverandre.

Jeg har samme mening om menn som poster halvnakne bilder for å vise hvor helvetes fantastiske de er. Jeg liker å holde meg i form jeg og, men jeg velger å spare folk for avkledde bilder av meg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare ikke det gjør henne til ei hurpe.

Det er jeg enig i!

Ordet "hurpe" er forbeholdt kvinner som ikke vil ha anal-sex. Vi må ikke vanne ut ordet.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

men jeg velger å spare folk for avkledde bilder av meg selv.

Det syns jeg ikke du skal spare oss for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i dette. Syns bare ikke det gjør henne til ei hurpe. Ordet "hurpe" er forbeholdt kvinner som ikke vil ha anal-sex. Vi må ikke vanne ut ordet.

Da må mannhurpe være en mann som nekter å ha sex med en annen mann mens kjæresten ser på? Dere kan være så jævla kjipe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Da må mannhurpe være en mann som nekter å ha sex med en annen mann mens kjæresten ser på? Dere kan være så jævla kjipe!

"Homofob taper-evnukk" kaller vi sånne. Og jeg syns de er en skam for alle menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tessaa

Sånn, sletta det nå. Syns ikke jeg er "hurpe" fordi jeg la ut det bilde, for hurpe blir litt feil ord... Vet det derimot ikke var bra å legge ut et slik bilde av hun, men gjorde det bare fordi jeg lurte om jeg var helt på vidne, om jeg så helt feil på henne. Menmen - nå er det sletta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Homofob taper-evnukk" kaller vi sånne. Og jeg syns de er en skam for alle menn.

Ikke sant? Var ikke du singel, sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...