Gå til innhold

Noen som vet om en bra "mensen-app"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen beskriver så vil jeg gjerne ha en mensen-app som er bra! Går ikke lengre på p-piller og vil gjerne ha bedre kontroll over når jeg får mensen osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg bruker en app som heter "woman log pro"..

den er genial rett å slett.

der skriver du inne dagene du har mensen så regner den ut når du ventes å ha mensen neste gang, og får du mensen før eller etter skriver du bare det inn, den regner ut beste fruktbarhet og du kan skrive inn humør, temperatur, vekt osv på dagene så du kan virkelig overvåke alt :D

anbefales :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger en APP for å få bedre kontroll på din egen menstruasjon i voksen alder, bør du også få deg en app til å hjelpe hjernen din.

Herrefred nå har i-phone tatt over i hodets mikrochiplager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger en APP for å få bedre kontroll på din egen menstruasjon i voksen alder, bør du også få deg en app til å hjelpe hjernen din.

Herrefred nå har i-phone tatt over i hodets mikrochiplager.

Det er da mange som har en kalender der de har oversikt over mensdager, regelmessighet og slikt!!

Hvorfor er det så annerledes med en gang det kommer en elektronisk utgave?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mange som har en kalender der de har oversikt over mensdager, regelmessighet og slikt!!

Hvorfor er det så annerledes med en gang det kommer en elektronisk utgave?

Kjekt og ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger en APP for å få bedre kontroll på din egen menstruasjon i voksen alder, bør du også få deg en app til å hjelpe hjernen din.

Herrefred nå har i-phone tatt over i hodets mikrochiplager.

Nå må du gi deg, folk skal jo hisse seg opp for ingenting her inne! Ville jo bare ha en bra app for å få bedre kontroll og oversikt. Er da fullstendig klar over at jeg kan bruke en helt vanlig kalender, men jeg synes at det er bedre med en gratis app på iphone.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi folk tar helt av med apps i huet og ræva, og mister litt bakkekontakt underveis.

Bevares, en app her og der er ikke bevis på at vedkomne er evneveik, men når det tar helt av med f.eks mensen-app minner det om de som føler at de er pliktet å sjekke inn på samtlige steder de befinner seg via Facebook og oppdaterer statusen om alt som skjer, alltid.

Hilsen gammel røy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk tar helt av med apps i huet og ræva, og mister litt bakkekontakt underveis.

Bevares, en app her og der er ikke bevis på at vedkomne er evneveik, men når det tar helt av med f.eks mensen-app minner det om de som føler at de er pliktet å sjekke inn på samtlige steder de befinner seg via Facebook og oppdaterer statusen om alt som skjer, alltid.

Hilsen gammel røy.

Bare fordi jeg laster ned en app om når jeg får mensen osv, så betyr det ikke at jeg mister bakkekontakten. Spar meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med en app er jo at det er en privatsak på mobilen. Jeg liker ikke å prate om sånt eller at andre vet sånt om meg og synes da at det er glimrende med en app jeg kan gjemme bort i mobilen min og som sier i fra når det nærmer seg mensen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder rede på slikt med kalenderen på mobilen, men for all del, fint det finnes apper for de som ønsker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.D er en fin app, den har mange snasne duppeditter som gjør at ma kan holde orden på alt fra symptomer, munche-dager, eggløsninger, når man har hatt sex osv :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.D er en fin app, den har mange snasne duppeditter som gjør at ma kan holde orden på alt fra symptomer, munche-dager, eggløsninger, når man har hatt sex osv :P

Lastet den ned nå, og den ser veldig grei ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...
Gjest Anonym

P.D er en fin app, den har mange snasne duppeditter som gjør at ma kan holde orden på alt fra symptomer, munche-dager, eggløsninger, når man har hatt sex osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Vena Cava

P.D er en fin app, den har mange snasne duppeditter som gjør at ma kan holde orden på alt fra symptomer, munche-dager, eggløsninger, når man har hatt sex osv :P

Heter den P.D eller er det en forkortelse?

Har Android jeg da og ikke iphone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...