Gå til innhold

Dating og kontakt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på date med en jente en gang for noen dager siden. Spurte om hun ville finne på noe igjen, og hun svarte ja. Etter det har jeg ikke hørt noe fra henne. Har lest litt rundt på forumet om folk som sender melding og snakker daglig. Dette har gjort meg utrolig usikker, da vi ikke gjør dette og jeg har fått inntrykk av at dette er vanlig om to er interesserte i hverandre. I tillegg er vi to jenter, så kanskje det med kontakt er annerledes.

Det hadde vært fint med noen tips til hva jeg bør gjøre videre, for jeg er helt blank på dette med dating.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ringe å ta første steget for å finne på noe nytt da! Hvis det blir helt stille fra den andre enden, men hun virket positiv, så ring og spør, eller send en melding.

Ikke sitt og vent.

Og hvor mye kontakt som er vanlig spørs jo på hvor mye tid man har, og hvor naturlig det blir. Så ta kontakt!

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Jeg ville ha tatt kontakt og spurt henne hva hun gjør på, tenker jeg :)

Skrevet

Det fins ingen fasit så du må gjøre det som du vil. Det vil si, send en melding hvis du vil sende en melding, og vent på initiativ hvis du vil vente på initiativ :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Ringte henne i dag. Vi skal på samme fest i morgen, så vi møtes da. Så kan jeg spørre henne om hun vil møtes neste uke da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme "båt" jeg fikk en melding fra forrige uke der han skriver at han gjerne vil møte meg igjen ( vi har hatt en date). Så skrev jeg til han noen dager senere om hva han hadde gjort i det siste han svarte kort og greit og har ikke hørt noe mer... Hvis han er intressert tar han vel kontakt???

Skrevet

Jeg er i samme "båt" jeg fikk en melding fra forrige uke der han skriver at han gjerne vil møte meg igjen ( vi har hatt en date). Så skrev jeg til han noen dager senere om hva han hadde gjort i det siste han svarte kort og greit og har ikke hørt noe mer... Hvis han er intressert tar han vel kontakt???

Typisk, han har noe på gang med ei annen ei, enten prøver han å fade deg ut, evt. unngå og avvise for å se om det blir noe av hans andre prosjekt(er?)først.

Been there, done that.. Mann 36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke til å sende noen meldinger til han med det første. Hvis han er intressert tar han kontakt eller så går jeg videre i livet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer ikke til å sende noen meldinger til han med det første. Hvis han er intressert tar han kontakt eller så går jeg videre i livet.

Gå videre asap, ikke verdt å vente, tar han evt kontakt igjen kan du jo revurdere da.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Støtter de andre her, du burde ikke vente på å ta kontakt med hun. Tenker at mange damer latt mannen ta mye initiativ for å se hvor interessert han er. Det kan være en fin forsvarsmekansime samtidig som man slipper de mennene som ikke er interessert i utgangspunktet.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke virke for pågående med meldinger heller,når vi sendte meldinger tidligere i uka kunne han kanskje hittet om møtes igjen hvis det er det han vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...