Silfen Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har kikket litt på "sydenferiehus" via Novasol og det hele er jo latterlig billig for flere hus. Standarden er enkel, men for 5-10 K i to uker fungerer det jo helt greit. Men; er bildene til å stole på? Erfaringer? Behjelpelighet fra selskapet om ting er dårlig når man ankommer? Noen som har vært i Slovenia, Kroatia, Italia gjennom Novasol? Alt i alt erfaringer. :D
freddy Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Har kun leid feriehus i Danmark gjennom Novasol, og hadde ikke bruk for deres assistanse til noe da alt fungerte tilfredsstillende. Oppfatter dem som veldig seriøse, ja, og de er jo en stor aktør. Har imidlertid leid i Italia gjennom in-italia.dk, noe som også fungerte helt fint.
Brukernavn Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Har kun erfaring med hus i Danmark, men som den over meg er erfaringene utelukkende positive.
Dolce Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Har leid hus hos dem en gang, i Italia. Og var vel bare sånn passe fornøyd. De er store og seriøse, men synes ikke det virket som om de kjente husene de leier ut så veldig godt... Så de kunne ikke svare på detalj-spørsmål. Jeg foretrekker å leie hos norske (og mye mindre firmaer), og har gode erfaringer med både Primatoscana og Il Benu. Begge er små, og kan svare på det meste og hjelpe til med omtrent alt! Sist vi leide, hadde de handlet inn frokost og sånt for oss, og de møtte oss personlig sent på natta da vi kom. Så slapp vi å rote rundt alene i mørket på landsbygda.
Silfen Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2012 Takk for svar. Kikker også på privat utleie i Torrevieja/Alicante/Benidorm, så får vi se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå