O'hara Skrevet 21. mars 2012 #21 Skrevet 21. mars 2012 Ok, men tror vi prøver 3 cl... Ikke like lett å huske alt og ha full fokus med en ett-åring hengende rundt bena.. Takk!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #22 Skrevet 21. mars 2012 Nå er det lenge siden jeg så det innslaget på Puls, men, samboeren har pratet med hun ene som medvirker i forbindelse med ernæringsrådgivning, og hun sier at hun er totalt feiltolket. Når det gjelder aspartam, er det ikke slik at det er farlig for alle. Men noen få, som er allergiske eller intolerante, kan få store problemer med inntak av dette stoffet. Akkurat som med alt annet man kan ha intoleranser eller allergier mot. Jeg sier ikke at det er sunt, eller at hun sier det, men det er ikke så farlig som det ble fremstilt.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #23 Skrevet 21. mars 2012 Når jeg slanket meg begynte jeg å drikke fun light og da stoppet vekten min opp (drakk sånn 2-3 liter) og når jeg byttet om til bare vann igjen så gikk jeg ned igjen. Men er jo forskjellig på folk.
Gjest Kv84 Skrevet 6. juli 2013 #24 Skrevet 6. juli 2013 Er det sant at Fun light samler opp vann i kroppen? Føles slikt. Det synes jeg også og har lurt på om det stemmer.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #25 Skrevet 6. juli 2013 Fun Light er skadelig for tennene. Du kan tilsette så lite som en halv dl brus til 40 liter vann, og det vil fortsatt være skadelig for tennene. Eller èn dråpe appelsinjuice i et glass vann. Alt som ikke er rent vil skade tennene dine. Så om du skal fortsette å tylle i deg fun light, så bør du bruke sugerør. (gjelder forøvrig de som drikker juice og drikke med kullsyre i også) Anonymous poster hash: 2fba8...0fc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #26 Skrevet 7. juli 2013 Så, det lille jeg har lest om aspartam synes jeg i seg selv er urovekkende, Med andre ord så sitter du og sprer skremselspropaganda om et tema du ikke kan noe som helst om. Og du er klar over det. Får du ikke dårlig samvittighet av å gi folk kostholdsråd basert på manglende kunnskap og synsing? Jeg foreslår at du leser deg opp på skikkelig forskning på temaet. Her er en kjekk artikkel som oppsummerer det veldig godt. Anonymous poster hash: 033cf...cda 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå