AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Jeg satte meg ned i dag og tenkte på noe skikkelig trist. Ikke noe som har hendt, altså, men rein fantasi. Levde meg ganske godt inn i det, og tårene rant nedover kinnene. Har jeg et unikt talent, eller er dette vanlig?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Jeg satte meg ned i dag og tenkte på noe skikkelig trist. Ikke noe som har hendt, altså, men rein fantasi. Levde meg ganske godt inn i det, og tårene rant nedover kinnene. Har jeg et unikt talent, eller er dette vanlig? Psykopater er veldig flinke til det. Som oftest forsøker de da å late som om det er like før de tar livet sitt eller som om det er skjedd noe helt grusomt som krever all ens sympati og medfølelse.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Psykopater er veldig flinke til det. Som oftest forsøker de da å late som om det er like før de tar livet sitt eller som om det er skjedd noe helt grusomt som krever all ens sympati og medfølelse. Altså, for å tydeliggjøre akkurat det: jeg siktet ikke til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 For meg er det vanlig men nå gråter nok jeg litt mer en gjennomsnittet.
HedvigR Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Vet ikke om det er vanlig eller ikke, men jeg har det i hvertfall på samme måte, jeg kan få meg selv til å gråte når som helst ved å se for meg noe virkelig fælt/trist. Ikke verdens mest nyttige egenskap kanskje, men greit hvis du skal bli skuespiller
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Ikke verdens mest nyttige egenskap kanskje, men greit hvis du skal bli skuespiller Eller når du ønsker å manipulere kjæresten din.
Perelandra Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Si noe om hjemløse katter eller syke barn så spruter tårene hos meg!
HedvigR Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Eller når du ønsker å manipulere kjæresten din. Jeg går automatisk utifra at folk er ganske anstendige mennesker til det motsatte er bevist jeg da. 1
Pene sko... Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Jeg kan klare å gråte på kommando, men da trenger jeg et par minutter for å komme i riktig mindset.
Perelandra Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 Det skal generelt veldig lite før jeg gråter. Jeg har slitt med depresjoner og angst i lang tid og det i seg selv gjør at jeg gråter mye, vanligvis flere ganger i uka. Står også foran en krevende situasjon når det gjelder arbeid og bolig Hvis jeg i tillegg tenker på noe trist som lidende og syke barn eller dyr, da kommer tårene fort. Jeg gråter også lett hvis jeg tenker på Pappa eller onkelen min som begge døde i 2011. Bare det å tenke på dem nå får meg blank i øynene.
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. mars 2012 #11 Skrevet 21. mars 2012 jeg klarer ikke det.. har prøvd å gråte flere ganger for å få ut innestengt sorg, men det går ikke. sist jeg gråt var 11 mars. da jeg innså at det var slutten for hunden min. 12 mars døde hun, men selv om jeg nesten kjente at livet hennes forsvant, klarte jeg ikke å gråte. jeg bare sto der å var nedstemt med en følelse av uvirkelighet
LeaMichele Skrevet 21. mars 2012 #12 Skrevet 21. mars 2012 Jeg kan gråte på komando. Gi meg et minutt og tårene triller. Trenger egentlig ikke tenke på no leit heller. MEN! Jeg har IKKE brukt det til å manipulere samboeren min!
frøkna Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 Jeg klarer ikke gråte på kommando, selv om jeg var en kløpper som barn. Da jeg var liten gjorde jeg det mye for å komme lettere unna krangler med storebror. Nå gråter jeg nesten aldri, hater å gråte foran andre. Selv da det kan være naturlig å gjøre det. Føler meg noen ganger litt kald når jeg ikke får til å gråte i for eksempel begravelser. De gangene jeg gråter føles det litt mer tilfeldig og har nok noe med "den tiden i måneden" å gjøre, da kan jeg sippe av en episode med sex og singelliv.
Daybreak Skrevet 21. mars 2012 #14 Skrevet 21. mars 2012 Eg og kan gråte på kommando,berre eg får litt tid først. Men skal eg gråte,foretrekkjer eg å vere åleine.
FoxyFish Skrevet 21. mars 2012 #15 Skrevet 21. mars 2012 Jeg kan gråte på kommando, men det er ikke spesielt troverdig, i og med at det kun kommer tårer og ikke grimaser, gørr og kledelig rødmussethet. Partytriks!!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #16 Skrevet 21. mars 2012 Det du beskriver i åpningsinnlegget, TS, er hva jeg kaller "gråte-onani" - og ja, jeg bedriver denslags Jeg har et par favoritt-situasjoner jeg som regel vender tilbake til (forøvrig fullstendig absurde, oppdiktede situasjoner), og tårene flommer i løpet av et få sekunder. Hvorfor jeg gjør dette? Øh...i utgangspunktet vet jeg egentlig ikke, har bare alltid gjort det. Men mest sannsynlig er det vel en slags "stress-reliever", avspenningsøvelse - kall det hva du vil. For meg er det iallefall DIGG, og jeg føler meg som regel både lettere og full av energi etterpå!
Cuddlegirl Skrevet 21. mars 2012 #17 Skrevet 21. mars 2012 Jeg klarer det Prøvde nå og tårene trilla på under 1 min :gjeiper: 1
challenger Skrevet 21. mars 2012 #18 Skrevet 21. mars 2012 Jeg gråter på kommando hvis jeg vil være ekstra dramatisk, men da er det gjerne i sammenheng med at jeg enten har noe innabords eller PMS:p 2
Snøvott Skrevet 21. mars 2012 #19 Skrevet 21. mars 2012 Har jeg et unikt talent, eller er dette vanlig? Må nok skuffe deg med at du ikke er superunik. Skjer meg titt og ofte når jeg lever meg litt for mye inn i en dagdrøm. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå