Gjest Donna Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Huff. Hva har man på seg når man skal til legen og få piller- i tilfelle de skal undersøke nedentil? Jeg liker ikke å føle meg avkledd, så kansje noe sidt noe ....hm , tror ikke jeg har det :o Får man på seg et forkle eller må man ta av alt untatt genser og legge seg på bordet?
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Tror ikke du blir sjekka første gangen. Jeg ble ikke det. Jeg fikk beskjed om å prøve pillene i 3 mnd for så å komme tilbake til sjekk. Fikk ingenting til å "dekke" med, måtte bare kle av meg nedentil, og beholdt alt det andre. Jeg foretrekker å ha en ganske lang genser jeg da...syns jeg kan gjemme meg litt mer bak den. Vet jo at legen gjør dette hver dag, men det hjelper ikke...føler meg mer komfortabel med litt mye klær på meg... Det går nok bra skal du se - det er ingenting å grue seg for! K
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 jeg pleier å ha en lang genser, slik at jeg får dekt til rumpa med en gang jeg reiser meg. Og tykke, lange sokker som går ett stykke opp på leggen......
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 Jeg hadde heller ikke GU første gangen. Første gangen jeg skulle hadde jeg på en collage genser for den var litt stor og noe å "gjemme" seg i, jeg hadde og lange fotballstrømper....resultatet ble at legen begynte å prate om de "fine sokkene mine"..... Hmmm, etter det har jeg ikke tenkt over hva jeg har på meg....
Gjest Starya Skrevet 16. januar 2004 #5 Skrevet 16. januar 2004 Har alltid på meg langt skjørt som jeg bare hesper opp før jeg setter meg.
Lillebi Skrevet 17. januar 2004 #6 Skrevet 17. januar 2004 Jeg har ikke tenkt på hva jeg har på meg.. Kommer i de klærne jeg ellers har på meg, nytter ikke å gjemme seg bort, dessuten holder gjerne legen på med andre ting mens du kler deg.... Tar av meg nedentil, men pleier å ha sokkene på hvis jeg har på meg sokker...
Retz Skrevet 17. januar 2004 #7 Skrevet 17. januar 2004 Noen er distré, og tok en gang på seg svære ragger i ulik farge over knesokkene. En orange med grønne striper og en blå. Noen glemte også å ta av seg strikkelua i selbumønster. Noen og gynekologen diskuterte sokker og Ibsen. Det var i grunnen en vakker og litt surrealistisk seanse. :mimre:
Kira27 Skrevet 17. januar 2004 #8 Skrevet 17. januar 2004 Ved GU blir man gjerne bedt om å kle av seg alt nedentil (bukse/skjørt og undertøy). Gynekologene er profesjonelle i jobben sin så det er ikke noe å bekymre seg for. Uannsett hva du velger å ha på deg av klær så bør man være bevisst med å være nyvasket nedentil og ha rent undertøy
Gjest sunshine-t Skrevet 17. januar 2004 #10 Skrevet 17. januar 2004 Har alltid på meg langt skjørt som jeg bare hesper opp før jeg setter meg. jeg også! blir ikke så nakent på en måte da.
Edie Skrevet 17. januar 2004 #11 Skrevet 17. januar 2004 Har aldri tenkt over hva jeg har på meg jeg. Vanlig tøy, det som jeg har på meg til hverdags ellers. Og jeg ble undersøkt første gangen.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #12 Skrevet 17. januar 2004 Noen er distré' date= og tok en gang på seg svære ragger i ulik farge over knesokkene. En orange med grønne striper og en blå. Noen glemte også å ta av seg strikkelua i selbumønster. Noen og gynekologen diskuterte sokker og Ibsen. Det var i grunnen en vakker og litt surrealistisk seanse. :mimre: Jeg har aldri tenkt over hva jeg har på meg når jeg skal dit. Jeg er jo såpass renslig at jeg er ren når jeg kommer. Om genseren er lang eller kort bryr jeg meg lite om. Tror kanskje legen har opplevd værre ting enn det ja. Heller ikke de gangene jeg har vært med å assistert under en gu, har jeg brydd meg om hva pasientene har på seg.
Gjest Donna Skrevet 20. januar 2004 #13 Skrevet 20. januar 2004 hehe - det er nå ikke for å ta meg bra ut jeg lurer da - det er mer det at jeg ikke liker å være avkledd og derfor burde ha noe på som jeg kunne dekke meg litt med. Skjørt er en god ide.
Arkana Skrevet 20. januar 2004 #14 Skrevet 20. januar 2004 Jeg ville i allefall følt meg dum og flau om jeg hadde beholdt skjørtet på under en GU. Da hadde hvertfall legen skjønt at jeg var sjenert, istedet for om jeg hadde oppført meg normalt.
Gjest Poirot Skrevet 20. januar 2004 #15 Skrevet 20. januar 2004 Jeg ville i allefall følt meg dum og flau om jeg hadde beholdt skjørtet på under en GU. Da hadde hvertfall legen skjønt at jeg var sjenert' date= istedet for om jeg hadde oppført meg normalt. Og derfor er en litt lang genser perfekt!!!
waco Skrevet 20. januar 2004 #16 Skrevet 20. januar 2004 Jeg vet ikke helt om det er det samme, men jeg husker en gang for lenge lenge siden så skulle jeg ta test hos legen, sånn clamydiatest med pinne dem stikker inn i urinrøret. Legen, en svensk 23 åring som tok praktisen i nabolandet norge var alt annet enn rolig. Han skalv og var veldig nervøs fordi han aldri hadde gjort dette før. I en sånn situasjon kan man ikke bli engstelig for da herper man alt, og derfor måtte jeg bruke tiden min på å forklare legen, at dette går så bra og få ham på andre tanker som dette ikke er en nær homo opplevelse men faktisk konsekvensen av hans yrkesvalg og jeg var svært glad jeg slapp å være han.... Så Virgo, skulle det vise seg at doktoren er uerfaren så hold hodet kaldt og ikke bli nervøs, men lat som ingenting så går alt bra. Waco
~Moon~ Skrevet 20. januar 2004 #17 Skrevet 20. januar 2004 Jeg foretrekker også en litt lang genser og sokkene beholder jeg på. Som andre her nevner: Det føles ikke så nakent da..
Gjest Starya Skrevet 20. januar 2004 #18 Skrevet 20. januar 2004 Jeg ville i allefall følt meg dum og flau om jeg hadde beholdt skjørtet på under en GU. Da hadde hvertfall legen skjønt at jeg var sjenert' date= istedet for om jeg hadde oppført meg normalt.Er det et problem om legen skjønner du er sjenert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå