AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Har et pinlig problem her.. Jeg har nettopp vert plaget med analrift/innvendig hemoroide, slik at jeg ikke har klart å verken tørket eller dusjet meg skikkelig i behandlingsperioden (en uke). Nå er jeg blitt fin igjen, men det har dukket opp 3 kviselignende merker rundt anus. Jeg kan ha vert uforsiktig med shawing. Har bare hatt vaginalt samleie. Og en viktig ting; den salven jeg brukte for å bli bra, gjorde at det var konstant fuktig i området. Hadde ubeskyttet sex for 1 mnd siden ganske nøyaktig, og før det 4,5 mnd siden. Jeg har sett bilder av kjønnsvorter, og de virker som de stikker mer ut enn det mine gjør. Har ikke vert tegn til sykdom. Noen som vet? Jeg har ikke hatt kviser der før.. Det kan klø. De er litt vonde. Ikke i klaser.
Jolene Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 De behøver ikke nødvendigvis å være i klaser i begynnelsen, men ser de ut som kviser og klør er dette et symptom. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt meg en tur til legen for å undersøke dette nærmere. Bilde av kjønnsvorter
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 De behøver ikke nødvendigvis å være i klaser i begynnelsen, men ser de ut som kviser og klør er dette et symptom. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt meg en tur til legen for å undersøke dette nærmere. Bilde av kjønnsvorter Det er ikke så nær anus. Det er mer på siden. Skulle ikke jeg hatt vorter både rundt og i vagina, og ikke rundt anus? Hvis dette er HPV.
Jolene Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Du kan ha det ved anus også, men at det ikke har spredd seg til siden eller vagina enda.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Her kan du lese mer om kjønnsvorter: Lenke Har lest. Men legen kan jo ikke diagnosere om jeg har det? Bare ved det blotte øye.. Går ikke dette ann å finne ut sikkert? Er ganske sikker på at det er pga kremmen jeg har brukt, som har sittet fuktig akkurat i området. Brukte ganske mye. Samtidig som dårlig vask pga at jeg hadde vondt av rift.
Jolene Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Leger kan diagnosere dette JA, de bruker et annet lys som vil vise det om du har KV, samt at de tar en innvendig sjekk.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Leger kan diagnosere dette JA, de bruker et annet lys som vil vise det om du har KV, samt at de tar en innvendig sjekk. Har vert hos legen. Det lignet ikke på kjønnsvorter i det hele tatt. Det var bare kviser av urenhet pga behandlingsperioden for rift.
Jolene Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Tok legen en innvendig sjekk eller bare på utsiden da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå