Gå til innhold

TIl deg som nettdater:

Fremhevede innlegg

Gjest Anna.S
Skrevet

Hvor lang tid tar det fra du får kontakt med noen til dere treffes? Og snakker du med andre når du har god kontakt med en? Hvis dere har planlagt å treffes litt frem i tid, dater du andre i mens?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi bor i nærheten forsøker jeg å møtes relativt raskt. Tidligste så langt er 7 dager med daglige meldinger fram og tilbake.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forsøker å alltid ha flere baller i luften. Da blir man ikke så skuffet om en date skulle gå dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tar det fra du får kontakt med noen til dere treffes? Og snakker du med andre når du har god kontakt med en? Hvis dere har planlagt å treffes litt frem i tid, dater du andre i mens?

kommer veldig ann på hvor nære man bor og når det føles riktig å gå ut på en date.

jeg prater med flere mens jeg har kontakt med en.jeg holder mulighetene åpen..har hatt flere mannfolk som sier sånn: du er den eneste jeg prater med her inne osv..jeg synes ikke det er et spesielt sjarmerende trekk for jeg føler presset allerede der.

jeg dater andre. vet jo ikke om vi klaffer i virkeligheten FØR vi har møttes så jeg avslutter ikke dating livet mitt pga en jeg prater med på nett..og vi har avtalt å treffes en gang lengre fram i tid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært aktiv så lenge, men jeg snakker med fler om anledningen byr seg. Kunne også datet flere fram til en annen avtale, i hvert fall når det er snakk om førstedater hvor jeg uansett ikke aner hvem jeg kommer til å møte.

En av de første jeg fikk kontakt med inviterte på kaffe etter noen få dager. Synes det er lurt å treffes tidlig hvis det er praktisk mulig, så slipper en å kaste bort tid/bygge opp forventninger på en det viser seg at en ikke har kjemi med irl. Kan heller ta det litt saktere etter det igjen... Nå traff jeg ikke han fyren da, har i hvert fall ikke gjenopptatt kontakten etter et lite opphold :)

Forresten, angående kontakt: Pleier dere å kontakte menn dere synes har interessante profiler? Jeg er litt tafatt ennå og har sendt noen gule hjerter, men tenker egentlig det er litt teit. Men er ikke helt klar for å sende meldinger heller (har sendt noen kommentarer til noen hvor jeg verken vil ha eller får svar). Selv om jeg har kontakt med hyggelige folk der inne nå, ønsker jeg jo egentlig å velge aktivt etter det jeg tror jeg leter etter :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker ikke disse hjertene..liker heller ikke når folk setter hjerter på meg.liker de profilen min så send meg et brev.

det er flere menn der ute som savner damer som tar første kontakten(etter hva jeg har hørt fra menn som nettdater selv)

jeg tar kontakt med mannfolk vis jeg føler for det...

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Forsøker å alltid ha flere baller i luften. Da blir man ikke så skuffet om en date skulle gå dårlig.

Så hvor mange dater du i løpet av en uke f.eks? ELler har du disse ballene i luften på nettet bare?

Gjest Anna.S
Skrevet

jeg bruker ikke disse hjertene..liker heller ikke når folk setter hjerter på meg.liker de profilen min så send meg et brev.

det er flere menn der ute som savner damer som tar første kontakten(etter hva jeg har hørt fra menn som nettdater selv)

jeg tar kontakt med mannfolk vis jeg føler for det...

Du gjør noe veldig riktig :) Og det er helt sant det du sier. Mange menn tør faktisk ikke ta kontakt fordi de tror de vil få nei..så blir de kjempe glad når du sender en mail til dem.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg har ikke vært aktiv så lenge, men jeg snakker med fler om anledningen byr seg. Kunne også datet flere fram til en annen avtale, i hvert fall når det er snakk om førstedater hvor jeg uansett ikke aner hvem jeg kommer til å møte.

Jeg tror det er veldig lurt å gjøre det som du gjør, for det skal noen dater til før det klaffer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...