AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jg bruker mercilon ppiller, og tenkte å kanskj utsette mensen i en uke. Betyr det at når den dagen jeg skal begynne på "fake ppiller/huskepiller" så skal jeg fortsette med vanlig? Men for å få mensen tilbake, skal jeg bare begynne rett på huskepillene etter en uke, eller må jeg vente tre uker til, til det skjer automatisk? Takk for svar
Gjest Bella111 Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 da jeg gikk på p-piller pleide jeg å hoppe rett på neste brett når de sukkerpillene kommer. og pleide å vente med mensen helt til det brettet jeg holdt på med kom til sukkerpillene igjen..vet ikke om det er rett metode eller ei..men funket bra for meg.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 For å utsette mensen, hopper du over huskepillene, altså fortsetter med vanlige piller. Du kan ikke bare ta huskepillene når du vil ha mensen igjen, såvidt jeg har forstått må du fullføre det nye brettet med vanlige piller, helt til du kommer til huskepiller igjen.
Moscato Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Ja, du går rett over på nytt brett, og du kan deretter ta blødningsveka (tulletablettane) akkurat når du får lyst til det. Det som er viktig er at du ikkje går meir enn sju dagar utan hormontablettar. Hugs på at slik "triksing" alltid medfører ein sjanse for at blødningane blir forstyrra på eitt eller anna vis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå