Gjest -J- Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Denne videoen og budskapet liker jeg veldig godt. Vurderer å aksjonere på Karl Johan i løpet av uken. Noen som blir med?
Gjest -J- Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Postet jeg denne på feil del av forumet kanskje eller er det bare jeg som liker denne?
Gjest Rosaleen Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Klemmer er superkoselig, men klem av fremmede? 1
Gjest enirac Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Herlig video Men eg kommer neppe til å gjøre noe slikt selv altså
Rumle Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Jeg synes det er kjemperørende å se på videoene (ble sittende å se andre videoer fra andre steder også!) Men, jeg må innrømme at jeg hadde nok vært litt skeptisk om det stod noen med et slik skilt på gaten!
Gjest strykebrett Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Åååå, så koselig! Jeg har tatt imot gratis klem en gang eller to på festival
Brunhilde Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Det er vel allerede et arrangement i Oslo, hvorfor ikke slå deg sammen med noen som er i gang med å klemme? Endret 23. mars 2012 av Brunhilde
Gjest -J- Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 Det er vel allerede et arrangement i Oslo, hvorfor ikke slå deg sammen med noen som er i gang med å klemme? Sannsynligheten for det er nok lavere enn at jeg vinner i lotto i morgen. Det virket litt mer påtvunget i denne videoen enn den første, selv om sikkert noen av de var glad for en klem.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Jeg liker klemmer, men ikke kommersielle klemmer. Jeg liker å få klemmer fra folk som vil gi nettopp meg en klem fordi de vil, ikke fordi de har klemming som en idé.
Brunhilde Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 Sannsynligheten for det er nok lavere enn at jeg vinner i lotto i morgen. Det virket litt mer påtvunget i denne videoen enn den første, selv om sikkert noen av de var glad for en klem. Så egentlig har du ikke så veldig lyst når det kommer til stykket?
Gjest strykebrett Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 Jeg liker klemmer, men ikke kommersielle klemmer. Jeg liker å få klemmer fra folk som vil gi nettopp meg en klem fordi de vil, ikke fordi de har klemming som en idé.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå