Sweetpea25 Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Noen som har noen fine plasser å anbefale når man skal på storbyferie?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Det spørs vel litt hva du liker. Er det for å shoppe eller hva? Selv skal jeg snart til amsterdam og gleder meg veldig til det, gå i byen og sitte i parker. Drikke øl og kose med barkatter Har vært i London og Paris også, og foretrekker london da.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Shopping: London, New York, Paris. Romantikk: Roma, Paris, Barcelona. Party: London, New York, Berlin. Sightseeing: All of the above.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Edinburgh skal visst være en bra by. Alle jeg kjenner som har vært der vil tilbake. Ellers kan jeg anbefale Amsterdam og London
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Kommer an på hva du liker: Amsterdam, London, Berlin, Tallinn, Praha, Budapest, Paris, Roma, Barcelona, New York eller Lisboa gir mulighet for shopping, festing og kultur, alle sammen, men på hver sin måte, med ulikt klima og til ulike priser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå