Gå til innhold

CT og ultralyd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt noen uker nå med bronkitt (som jeg fikk antibiotika for), påfølgende influensalignende symptomer som feber, vondt i kroppen osv.

Legen sendte meg avgårde for å ta et helt batteri med blodprøver, og da jeg var tilbake hos ham for oppfølgingstime, sa han at han ville sende meg på sykehus for CT av lungene og ultralyd av magen. Det eneste han ville si, var at det var noen av prøveresultatene han ikke forsto, så han ville sende meg videre. Han ville heller ikke spekulere i resultatene, som han sa, før jeg hadde vært på sykehuset.

Jeg er selvfølgelig takknemlig for å ha en grundig lege, men ble litt engstelig da han ikke ville fortelle meg hvorfor han sender meg til disse undersøkelsene.

Noen som kan gi meg et hint om hva han mistenker?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slitt noen uker nå med bronkitt (som jeg fikk antibiotika for), påfølgende influensalignende symptomer som feber, vondt i kroppen osv.

Legen sendte meg avgårde for å ta et helt batteri med blodprøver, og da jeg var tilbake hos ham for oppfølgingstime, sa han at han ville sende meg på sykehus for CT av lungene og ultralyd av magen. Det eneste han ville si, var at det var noen av prøveresultatene han ikke forsto, så han ville sende meg videre. Han ville heller ikke spekulere i resultatene, som han sa, før jeg hadde vært på sykehuset.

Jeg er selvfølgelig takknemlig for å ha en grundig lege, men ble litt engstelig da han ikke ville fortelle meg hvorfor han sender meg til disse undersøkelsene.

Noen som kan gi meg et hint om hva han mistenker?

Takknemlig for svar!

Han ville nok ikke si noe akkurat for at du ikke skulle gå på nettet og søke deg i hjel ;)

Det kan være så UTROLIG mye det kan være. Prøv å ikke analyser det for mye, det er utrolig slitsomt i lengden.

Hilsen ei som søker ALTFOR mye på slike ting :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...