AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Okey, dette er veldig flaut.. Jeg tror kanskje det er en hemoroide, men jeg har aldri hatt det før så vet ikke. Det er altså en liten rund klump, akkurat i åpningen til rumpehullet. Den gjør vondt hele tiden. Kjenner at det er en klump under huden som jeg kan holde rundt. Er det en hemoroide? Hvordan blir jeg kvitt det isåfall?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Er nok trolig d, smått kan den sprekke når du bæsjer, da er blodet rødt og friskt og d kan svi etterpå. Av og til kan du se den tomme hemmoride som en liten "pose" i doskåla etterpå Dette er ikke for å skremme, jeg har d sånn selv i blant. Det hender jeg får en indre frost når det skjer....
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 På apoteket får du en rektalsalve som heter Scheriproct reseptfritt. Prøv med den.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 På apoteket får du en rektalsalve som heter Scheriproct reseptfritt. Prøv med den. Takk for tipset
Nytt liv Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Noen (små) hermorider går tilbake av seg selv i løpet av 2 dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå