AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Trenger tips og råd for nå begynner gleden av å ha sex med mannen, og forsvinne.. Hver gang vi så svir det etterpå akkurat i Skjedeåpningen svir det, jeg er våt, men kanskje ikke våt nok, vi har prøvd glidemiddel, jeg har prøvd slike piller som skal skape et "gjestfri" klima der oppi huttiheita, men nei.. Dette er problemer som har kommet nå, vi har vært sammen i over 8 år.. Jeg har også vitaminmangel av A D og B vitamin samt B12, kan dette spille inn? Kvier meg for å gå til fastlegen for GU,,da det er en mann på 50+
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 anbefaler deg å gå til fastlegen uansett hvilken alder mannen har. legen bryr seg ikke med det med mindre du er under 16 som jeg tviler meget sterkt på siden dere har vært sammen i 8 år:) legen kan nok hjelpe deg mer enn noen her på Kg kan:D kan være du reagerer på spermen hans? kan være du reagerer på glidemiddlet?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Les denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=640350&st=0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå