Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #1 Skrevet 23. mai 2002 Hei ! Jeg vil gjerne ha DERES mening angående denne kjolen. Jeg syns den er nydelig, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Kanskje noen av dere kan gi meg en dytt i riktig retning ?? Her er den: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&item=872793171 Hva mener dere ?? Håper på mange svar KLem fra meg
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #3 Skrevet 24. mai 2002 Tja, det er ikke helt min stil i kjole. Men det er p.g.a. blondene øverst på kjolen. Men liker man det er den jo enkel og pen. Personlig ville jeg ikke hatt den.
Engel Skrevet 24. mai 2002 #4 Skrevet 24. mai 2002 Ser fin ut den, men ikke helt min stil tror jeg. har du prøvd den på? Det er litt lettere å se hvordan kjolen er når noen har den på. 12
meta Skrevet 24. mai 2002 #5 Skrevet 24. mai 2002 Ikke helt min stil heller pga blonder og litt puffarmer.
Montezuma Skrevet 30. mai 2002 #7 Skrevet 30. mai 2002 Blås i hva jeg synes om kjolen, men jeg vil gjerne si en ting: Da jeg fant kjolen min var det kjærlighet ved første blikk! Jeg hadde ikke fått den helt på meg en gang før jeg sa at den MÅTTE jeg ha!!! Det var i september, og jeg har ikke angret ett sekund! Jeg fant drømmekjolen, og er så tullete etter den som det går an å være etter en død ting. Har du funnet riktig kjole når du må "dyttes" for å like den?12
Tussilago Skrevet 31. mai 2002 #8 Skrevet 31. mai 2002 Personlig så liker jeg kjoler som er litt innsvingte i livet...kunne ikke brukt denne selv. Kjoler er ok, men litt "formløs"
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #9 Skrevet 31. mai 2002 Jeg vil også se kjolen, men får det ikke til.... Hjelp meg!!! Hva skal jeg gjøre etter å ha klikket meg inn på adressen???????? (jeg er ingen dataguru som dere skjønner) Lisa
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #10 Skrevet 31. mai 2002 Siden er visst ikke operativ akkurat nå, så du gjør ikke noe feil. Prøv igjen senere så skal du få se bilde av kjolen bare du klikker på linken.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #11 Skrevet 1. juni 2002 Jeg hadde funnet kjolen over alle kjoløer mente jeg. Begynte og føle meg veldig uvel etterhvert og gikk til legen. Der fant jeg ut ay jeg vil være 7 mnd på vei i bryllupet. Det er så mye som er ordnet allerede at det er for sent og utsette det, noe vi har gjort også tidligere. Noen som har noen tips til kjole? Lurer på og få sydd noe i Tyrikia i sommer. Labbetussi
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #12 Skrevet 1. juni 2002 Til Tussilago: jeg har ikke noen spesiell kjole eller merke i tankene, men jeg vet at jeg saa virkelige vakre kjoler med liv under brystene, i Sense and Sensibility stil! Disse kjolene er altsaa inspirert av moten paa 1600 tallet og passer utmerket dersom du vil ha stor mage til bryllupet. Lili
Tussilago Skrevet 2. juni 2002 #13 Skrevet 2. juni 2002 "Stor mage til bryllupet"? Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg vil ha en kjole som er innsvingt i livet for ikke å få stor mage Misforståelse eller er det jeg som er dum nå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå