AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jeg lurer på om det er noen som bor/har bodd på Voll studentby, som kan svare meg på noen spørsmål? Jeg skal flytte inn dit over sommeren, skal bo på hybe, så deler vel kjøkken med 6-7 andre Hvordan er det med fryser, deler man på hele, eller har man en hylle/skuffe hver? Har vi i det hele tatt fryser? Hvor mange møbler er det på rommet? Er det plass til skuffer eller noe lignende under sengene? Er det noe som helst av kjøkkenutstyr der fra før? Er det vanlig å sette navnelapper på ting (mat, hyller, kjøkkenting, skap)? Spør hvis det er mer jeg kommer på, håper noen kan svare
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Jeg kan bare svare på noe, da jeg bor på parhybel. Håper det er til litt hjelp allikevell Jeg lurer på om det er noen som bor/har bodd på Voll studentby, som kan svare meg på noen spørsmål? Jeg skal flytte inn dit over sommeren, skal bo på hybe, så deler vel kjøkken med 6-7 andre Hvordan er det med fryser, deler man på hele, eller har man en hylle/skuffe hver? Har vi i det hele tatt fryser? Det er fryseskap, hvor alle har en skuffe hver. Hvor mange møbler er det på rommet? Ikke sikker, men tror det er en seng, en pult, en kontorstol, ett skap Er det plass til skuffer eller noe lignende under sengene? Det er vanlige rammemadrass senger, så ja. du kan f.eks ha slike plastikkesker med hjul under. Er det noe som helst av kjøkkenutstyr der fra før? Er det vanlig å sette navnelapper på ting (mat, hyller, kjøkkenting, skap)? Spør hvis det er mer jeg kommer på, håper noen kan svare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå