Gå til innhold

RESULTATER med 30 day shred

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fort bør man kunne se resultater da? Har tatt den for tredje dag på rad nå, gleder meg sånn til det begynner å synes :P

Videoannonse
Annonse
Gjest HollyDolly
Skrevet

Jeg trener 30 day shred. gjør akkurat min dag nr 14. Men tar det ikkje hver dag har gjørt det på 22 dager ca...

Tok bilde pa min dag nr 3 og sa dag nr 20 (20 dager etter bilde pa dag nr 3 blei tatt)

OG jeg ser STOR forskjell. spesielt på magen. viste ikkje det kunne vises så fort.

Så den er til å anbefalle.. gleder meg når jeg er ferdig med programmet å ta bilde da :rodmer:

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg er på dag 14 og merker ikke sånn kjempestor forskjell... MEN jeg er blitt mye sterkere i både armer og bein, og DET er jo gledelig! Har ikke målt meg da, så det kan jo hende at jeg har minsket noen cm. Håper det!

Skrevet

Jeg skal på min fjerde økt på nivå en i dag :) Jeg gjør den ikke nødvendigvis hver dag etter hverandre, da Jillian selv har sagt den ikke er ment for det, så jeg kjører annenhver dag, og trener andre ting i mellom. Er ikke så langt på vei ennå, men merker allerede at øvelsene blir mindre og mindre vanskelige :D

Skrevet

Jeg er helt i starten på nivå 1. Jeg er egentlig ikke så veldig overvektig, men ønsker å stramme litt opp og komme i bedre form. Veldig god idé å ta bilder for å se framgang, tenker det også vil gi økt motivasjon, så skal gjøre det i dag!

Min plan er å gjøre som Rainbow og trene annenhver dag. Jeg har tro på at kroppen trenger restitusjon og hvile, også er det enklere å få til for meg når det ikke er hver eneste dag.

Ellers har jeg i løpet av de siste månedene blitt mer bevisst på kostholdet mitt. Drikker mindre brus og spiser mindre chips (min store svakhet) og godteri, spiser mindre porsjoner av middag.

Heia oss! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...