Gå til innhold

Waldorf-salat med rød saus


Sandman

Anbefalte innlegg

Vi er en "gubbe-gjeng", som tradisjonen tro holder et privat julebord på siste fredag før jul, på omgang mellom oss.

Maten kjøper vi på catering. Greit nok, da det egentlig er akevitten som er viktigst...

På siste avholdte julebord, skar det seg litt..."Verten", hadde satt fram riskremen til koldtbordet, og den gikk ned, uten protester, som Waldorf-salat...

......da det flere timer, og flere akevittflasker senere var tid for dessert, så kom Waldorf'ern...og rød saus, på bordet...

...det var en interessant dessertopplevelse...ikke helt gærnt, men noe utradisjonell smak...

Kan anbefales!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*urk* Synes nesten jeg blir litt kvalm ved tanken, det er da faktisk majones i waldorfsalat og majones og rød saus høres.....ja.....interessant ut (for å si som samboeren min ville sagt). :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*urk* Synes nesten jeg blir litt kvalm ved tanken' date= det er da faktisk majones i waldorfsalat og majones og rød saus høres.....ja.....interessant ut (for å si som samboeren min ville sagt). :-?

...ja, det blir vel som et slags forskningsprosjekt i beste Kristopher Schau stil... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg stoler på det der' date= "Ole Lukkøye".....!

...tro det eller ei, GreenSky, det er fakta faen... herregud, vi hadde jo kjøpt mat i dyre dommer, pene gutter klager ikke på maten... :blunke:

...men det skal vel ikke underslås at noen ved desserten oppdaget at det hadde skjedd en liten forveksling... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...