Gjest Miss Gemini Skrevet 23. mai 2002 #1 Del Skrevet 23. mai 2002 27. Mai har jeg eksamen og 24års dag. Oppmerksomhet mottas med stooooooor glede Masse klemmer til dere alle fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #2 Del Skrevet 23. mai 2002 Er det mulig? Har du virkelig så stort behov for oppmerksomhet? OBS, glemte nesten å si... Gratulerer med dagen, håper eksamen går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 23. mai 2002 #3 Del Skrevet 23. mai 2002 Ja, faktisk så føler jeg for litt oppmerksomhet i den anledningen. Synes det er godt å bli husket jeg Men kan selvfølgelig skjønne at det kan virke veldig sært å legge det ut på nett da.. Jeg krever ikke så mye oppmerksomhet ellers da..så om jeg irriterer noen med denne tråden så beklager jeg IKKE. Jeg slenger likegodt på en hilsen til meg selv jeg, så jeg er sikker på at jeg får noen : Gratulerer med dagen flotte kvinne. Du tar deg godt ut og kommer helt sikkert til å klare eksamen med glans! Der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 24. mai 2002 #4 Del Skrevet 24. mai 2002 Vil bare gratulere med meg dagen på forhånd, Miss Gemini! Er helt sikker på at du kommer til å få maange gratulasjoner Lykke til på eksamen, you can make it! Go Miss Gemini 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 24. mai 2002 #5 Del Skrevet 24. mai 2002 Du får en hilsen fra meg også du, og lykke til attpå 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 24. mai 2002 #6 Del Skrevet 24. mai 2002 Gratulerer med dagen på forhånd, og lykke til med eksamen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. mai 2002 #7 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg skal krysse alt jeg har for at det går bra på eksamen.Og siden typen sitter så langt unna som han gjør så blir beina kryssa også. Heldig grisen Hilsen the one and only 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 25. mai 2002 #8 Del Skrevet 25. mai 2002 Gratulerer så mye med dagen på forhånd, og håper det går fint på eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 26. mai 2002 #9 Del Skrevet 26. mai 2002 Tusen takk alle sammen Siste innspurt med lesing i dag. Begynner å få panikk for eksamen. Hjelp!! Jeg kan uansett ikke prestere bedre enn mitt beste, og lest, det har jeg virkelig gjort. Dere får ha en kjempefin søndag Masse klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. mai 2002 #10 Del Skrevet 28. mai 2002 gratulerer med dagen håper at det gikk greit igår på examen krysser alt jeg kommer over for deg også stor klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå