Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg ønsker tips til bra tannlege i Tromsø!

Pris er underordnet, det viktigste er at vedkommende er flink, har moderne utstyr, er godt oppdatert faglig, gjør en grundig jobb uten å overbehandle, og selvfølgelig at tannlegen/klinikken tar godt vare på pasientene slik at det er "hyggelig" å være der!

Er det noen som har erfaring? Fortell, fortell! Tar gjerne imot tips på PM hvis noen ikke vil skrive det offentlig. Evt. kan man jo skrive feks initialene til tannlegen og klinikken her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille My
Skrevet

Per Eikedal, han er fantastisk :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er svært godt fornøyd med Colosseum tannklinikk. Ligger litt kronglete til (alkeveien), men svært hyggelige ansatte. Har vært hos to tannleger der, har nå ei som heter.. Ingrid (?) tror jeg, er veldig fornøyd med henne :-) Og respesjonisten er så hyggelig at du aldri vil legge på i telefonen ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er svært godt fornøyd med Colosseum tannklinikk. Ligger litt kronglete til (alkeveien), men svært hyggelige ansatte. Har vært hos to tannleger der, har nå ei som heter.. Ingrid (?) tror jeg, er veldig fornøyd med henne :-) Og respesjonisten er så hyggelig at du aldri vil legge på i telefonen ;)

Har snust litt på dem faktisk :) Får et godt inntrykk av nettsiden, og så er det jo en kjede som blant annet fokuserer på moderne utstyr og stort fagmiljø. Prisen er litt høyere enn hos andre, virker det som, men det er ikke så farlig. Beliggenheten spiller heller ingen rolle, jeg har bil.

Men er det slik at man må til tannpleier først for undersøkelse, og så videre til tannlege hvis man har hull? Jeg har kun vært hos offentlige tannleger og tannpleiere før, så jeg vet egentlig ikke hva som er vanlig hos de private :)

Vet du om de har lang ventetid?

Skrevet

Bump :gjeiper: Setter stor pris på det om flere deler sine erfaringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...