AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Nå har det gått to uker siden jeg hørte noe fra deg. Du gikk fra å savne meg til total stillhet. Jeg er ingen prioritet i livet ditt og det er blitt klart for meg nå. De personene som man ikke prioriterer er folk man kan like men ikke godt nok til å prøve å holde på de, samtidig som man ikke er redd for å miste de av den grunn...for de vil alltid være der, ikke sant? Det får meg til å lure på om jeg har gitt inntrykk at jeg vil være der uansett hva? Er det fordi jeg har innrømt at jeg er hodestups forelsket i deg og du tror at du har meg i din hule hånd? Du kjenner meg tydeligvis ikke i det hele tatt. Jeg kan være svak, men jeg er ingen dørmatte. Jeg ser at det å skrive dette her får meg til å bruke tid og energi på deg og det her er det siste jeg noensinne vil skrive ned (som omhandler deg). Hvis du kan gå så lenge uten å gi lyd fra deg så kan jeg gjøre det samme! Uansett så er dette over for meg. Jeg håper hun andre jenta var verdt det. For din skyld. Fordi du mistet nettopp en av de beste. 3
Enjoy Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 så utrolig tøfft av deg å komme deg videre. Gjorde det selv. Var vondt, men føles så godt å ikke bli brukt som dørmatte. Har ikke angret!!nå har jeg fått styrken tilbake!!
Knirke Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Jeg håper hun andre jenta var verdt det. For din skyld. Fordi du mistet nettopp en av de beste. Du høres ut som en av de dårlige taperne på "Ungkaren". Slutt å skyld på ham, og kom deg videre i livet!
sophiaM Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Du høres ut som en av de dårlige taperne på "Ungkaren". Slutt å skyld på ham, og kom deg videre i livet! Kanskje ikke verdens letteste ting å komme videre, når du ikke hører noe fra han... Om han vil dumpe deg så skal han hvertfall ha baller nok til å si fra. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå