Gå til innhold

Fleshlight

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om menn som har fleshlight? Er dette noe menn snakker om seg imellom? Er det tabu?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

i min vennekrets er det sosialt akseptert om jeg skal si det sånn;p synes nå det er bedre enn å knulle alle melonene eller annen div frukt;p noen har jo spesiell interesse for dette men personlig foretrekker jeg at mannen har en fleshlight enn knuller frukt;P(gjelder damer som bruker agurker osv og.har noen flotte historier om mat som har blitt spist etter på)...hahahah hvorfor dro jeg alt dette inn når jeg kunne klart meg m,ed den lille settninga....alt for lite søvn ;p beklager for mye info :fnise:

Gjest Hannee
Skrevet

Synes det er det samme som dildoer og vibratorer. Og jeg synes det er greit i forhold og som singel.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke like akseptert som en dildo, og grunnen er enkel: For menn er det status å ha mye sex med kvinner, og når man har slike ting er det et tegn på at man ikke får seg så mye som man ønsker.

Når en kvinne har dildo viser hun bare at hun er frigjort.

• Liker 5
Gjest Hannee
Skrevet

Min mann har en fleshlight han bruker med og uten meg, og han får så mye av meg som han ønsker.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det er helt greit, men man skal ikke lete lenge før man finner de som latterliggjør hele konseptet og synes mannen er ekkel. Mitt inntrykk er at det ikke er like sosialt akseptert som sexleketøy for kvinner.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg blir det nøyaktig det samme som at en kvinne har dildo/vibrator, og helt OK. Synes ikke menn skal være nødt til å skjemme seg for det hvis de har en.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For min del akkurat på lik nivå med leketøy for kvinner - altså helt uproblematisk for bruk både alene, som singel, i forhold eller hva det skulle være.

Hvorvidt det er sosialt akseptert sånn generelt? Jeg tror faktisk det er menn selv som synes det er mye mer tabu enn kvinner generelt. Men bare antakelse fra min side.

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte det til typen til jul :D

Så har ingenting imot det, nei

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg har absolutt ingen problemer med at menn bruker fleshlight. Vi kvinner bruker jo dildoer og vibratoer, så hvorfor skulle ikke mannfolka få lov til å kose seg med løsfitter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så jentene har dildo..

Mannfolka har fleshlights..

114180_1_JunkInThaTrunk_vagina.jpg

(Denne tar seg godt ut på stuebordet!)

Jeg stemmer for at dildoen leker med fleshlighten / gummifitta, og mannfolket leker med jenta!

AnonymBruker
Skrevet

Før så hadde jeg selv en fleshlight, og må bare ærlig innrømme en ting: Jeg skammet meg faktisk over den, og endte opp med at jeg kasta den etter bare noen uker... Vet ikke hvorfor, men det er vel bare ikke like akspektert med sexlektøy for menn enn kvinner. Ikke vet jeg om det er det at menn er "legender" hvis de får seg mye, eller om det er at man oppfattes som en pervo. Jeg var vel mer redd for at jeg skulle bli regnet som det siste

Skrevet

Jeg er også av den oppfatningen at det ikke er like sosialt akseptert som vibrator og dildo har blitt. Men for min del er fleshlight like akseptert. :)

Gjest BamseB
Skrevet

Tror ikke dette er noe menn snakker om, jeg har ikke hørt om noe slik før nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...