Gå til innhold

Den vakreste berømtheten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem syns du er DEN vakreste berømtheten i verden i dag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den "gamle" Britney var nydelig. Fant tilfeldigvis gamle bilder av henne. For en skjønnhet! Da hun var på sitt vakreste, var det ingen som var vakrere enn henne, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

:rodmer:

Gjest "gjest"
Skrevet

Gir fanden i vakre berømtheter. Talent er det eneste som interesserer meg i våre kjendiser. Så synd det er så få av dem som har et.

AnonymBruker
Skrevet

Gir fanden i vakre berømtheter. Talent er det eneste som interesserer meg i våre kjendiser. Så synd det er så få av dem som har et.

Så klart er talent viktigere enn utseendet, men det er da lov å syns at noen er pen for det?

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Så klart er talent viktigere enn utseendet, men det er da lov å syns at noen er pen for det?

Jo da.

Skrevet

Denne tråden gir meg sjansen til å komme med en outsider. Kanskje ikke den mest kjente, men for meg er Leelee Sowbieski den perfekte next-door-girl.

image.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Angelina_Jolie_300.jpg
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Angelina_Jolie_300.jpg

Uff ja, her er hun nydelig, synd hun har forfalt sånn i virkeligheten, ser jo bare ut som skinn og bein - hvor er den sexy gløden hun hadde før!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har sikkert sitt å stri med, med alle de ungene og all forferdeligheten hun ser i verden. Syns fortsatt hun er nydelig, selv om jeg ser at hun er for tynn nå.

Gjest "gjest"
Skrevet

Angies siste barn var en gutt med Downs Syndrom og de sliter en hel del pga ekstraplagene han har.

Skrevet

Og så må vi ikke glemme vakre Katie Melua. Der har du en dame som kunne fått meg til å gjort dumme ting.

Katie.Melua.708.jpg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og så må vi ikke glemme vakre Katie Melua. Der har du en dame som kunne fått meg til å gjort dumme ting.

Katie.Melua.708.jpg

Nydelig hun er med det brune håret sitt :)

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig vakker :)

Skrevet (endret)

Helt enig i at Britney er utrolig vakker, særlig på de gamle bildene. Her er noen av mine favoritter :)

Charlize Theron Et utrolig vakkert smil.

Det samme har Sophia Bush.

Så falt jeg pladask for Lindsay Price i Lipstick Jungle. Hun var så sjarmerende og søt!

Så har vi Leighton Meester Helt nydelig.... Sukk ja

Utrolig nok, alle de vakreste menneskene jeg har sett er jo kvinner

Endret av seleneluna
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i at Britney er utrolig vakker, særlig på de gamle bildene. Her er noen av mine favoritter :)

Charlize Theron Et utrolig vakkert smil.

Det samme har Sophia Bush.

Så falt jeg pladask for Lindsay Price i Lipstick Jungle. Hun var så sjarmerende og søt!

Så har vi Leighton Meester Helt nydelig.... Sukk ja

Utrolig nok, alle de vakreste menneskene jeg har sett er jo kvinner

Enig i at Sophia Bush er vakker :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at Sophia Bush er vakker :jepp:

Sophia Bush

Fikk lyst på mørkt hår nå :)

Gjest Vazquez
Skrevet (endret)

Jeg kan gå en tur på butikken i lokalmiljøet og se vakrere kvinner enn de aller fleste kjendiser. :skratte:

Endret av Vazquez

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...