Gå til innhold

Er han interessert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Jeg trenger litt tilbakemeldinger på noe som jeg opplever som utrolig uvant for meg. For å gjøre selve saken litt mer forståelig må jeg nok starte fra starten av.

Jeg var før inne i ett seriøst forhold med en gutt, men vi vokste fra hverandre. Eks kjæresten min har en bestevenn av seg som jeg har møtt en gang før. La oss kalle han Espen.

Espen og jeg har nylig fått kontakten og vi har snakket endel sammen. Først så trodde jeg at dette var vennskapelig, men det utartet seg til at vi snakket i flere timer på skype o.l. Jeg liker "tanken" på han, men jeg vet at det kan være veldig galt å gjøre dette. Han er veldig hyggelig og greier, og jeg har gjort noe som jeg vet er fryktelig dumt. Etter en periode endte det opp med at han onanerte foran cam for meg, men såklart så ville ikke jeg vise meg tilbake. Vet såpass at det er fryktelig idiotisk og da kan man like greit grave sin egen grav. Anyways, Espen hadde en kjæreste og disse to slo opp noen uker før vi fikk kontakten igjen.

Espen viser litt "annerledes" sider av seg til tider. Vi kan snakke sammen i flere timer i strekk selvom vi begge skal på skole eller jobb dagen etterpå. Han kan finne på å ringe meg midt på natta for å sovne mens vi snakker sammen. Han sender meg plutselige meldinger ut av det blå. Kommer med små kommentarer om at jeg er så "søt" og liknende.

Han søker ofte "råd" til meg. For noen uker siden pratet jeg og han om forholdet mellom han og eks-kjæresten hans, jeg ba han om å stå linja ut og gjøre det han følte var rett. Da virket han 100% sikker på hva han ville gjøre og takket meg masse for at jeg støttet han. Noen dager senere skulle de prate på nytt og da hadde han blitt veldig usikker på om det var det rette. Jeg vil jo såklart at han skal være glad og føle at han gjør det som er rett for han, selvom det betyr at jeg kan "miste" en jeg faktisk kan tenke meg å bli bedre kjent med. (Dama hans er litt nazi mot andre jenter)

Jeg har sagt til han at vi kanskje burde roe ned så vi ikke risikerer å bli "mindfucket", men kommentaren hans var da at "Joa, men det hjelper meg også å vite om jeg vil være singel eller ikke, men vi kan ikke drive slik for evig". Han har før vært veldig åpen mot meg, men når jeg skrev det prøvde han bestemt å "ro" seg unna den samtalen. Fikk forståelsen på at han allerede var "mindfucket", men jeg vet ikke hva han mener med dette.

Så, tell me guys. Hva tror dere at dette kan være? Jeg tenker jo mye på gutten, men jeg vet at han har sterke følelser for jenta, men jeg anser at jeg er en liknende "rebound-chick" for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...