Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har begynt på noen nye p-piller som heter "yaz". Latterlig dyre, men min gynekolog påstod dette skulle hjelpe på uregelmessige blødninger som jeg har slitt med det siste året. Jeg begynner faktisk å bli litt redd, jeg vet jo at mørkt blod i seg selv ikke skal være så farlig, siden det bare er rester som må ut. Men jeg føler det begynner å drøye litt nå. Jeg skulle vært ferdig med mensen for 9 dager siden. Det vil si jeg har blødd i nesten 16 dager i strekk(et lite opphold etter mensen skulle vært ferdig). Blodet er så mørkt så mørkt, og jeg synes det begynner å bli skummelt. Jeg har blødd mørkt før på slutten av en menstruasjon, men det er maks èn dag. Kan det være noe farlig siden det faktisk ikke stopper?! Jeg merker et lite ubehag, men er ikke sånn at det gjør vondt. Svake mensensmerter. Legekontoret er sikkert så vanvittig lei at jeg ringer for ny time, så jeg spør dere før jeg gjør altfor mye med saken. Det er jo over to uker, da bør du ringe dit. Det er faktisk jobben deres å hjelpe deg, de får jo betalt for å gjøre dette! Om jeg plutselig hadde mørk blødning eller blødd flere dager utover mine vanlige 5-6 dager hadde jeg også ringt! 1
Linis Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2012 Det er jo over to uker, da bør du ringe dit. Det er faktisk jobben deres å hjelpe deg, de får jo betalt for å gjøre dette! Om jeg plutselig hadde mørk blødning eller blødd flere dager utover mine vanlige 5-6 dager hadde jeg også ringt! De ville faktisk ikke ta meg imot. De lurte på om ikke jeg "kunne holde ut litt lenger". Muligens en tilpasningsfase jeg går igjenom, men likevel skummelt.
GammelKaktus Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 De ville faktisk ikke ta meg imot. De lurte på om ikke jeg "kunne holde ut litt lenger". Muligens en tilpasningsfase jeg går igjenom, men likevel skummelt. Da synes jeg du skal ringe ned å si at du ikke kan holde ut så lenge, at du er bekymret fordi du har blødd 16 dager i strekk. De burde da kunne forstå det... Gi deg ikke før du får en sjekk, bedre det enn å sitte å bekymre seg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå