Gå til innhold

Har et barn som sliter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ditt ansvar som mamma å beskytte ungene dine mot dette. Å dille med BUP er ren ansvarsfraskrivelse. Eller hva mener du, at de skal hjelpe sønnen din til å holde ut mishandling og en dårlig oppvekst?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det du beskriver ER vold. Psykisk og latent. Så enkelt er det bare. Om han ikke vil gjøre noe med adferden sin, må du rett og slett gå, ungene dine fortjener ikke å vokse opp slik.

Hvis du synes det er vanskelig å gå - pga knuste drømmer, redd for å være alene, redd for dårlig økonomi etc., tenk på hva du utsetter barna dine for. Om du ikke klarer å ta hensyn til deg selv. må du ihvertfall ta hensyn til barna!! Få noen til å hjelpe deg med det praktiske. Start prosessen. Ta ansvar for det kjæreste du har, nemlig dine egne barn!

• Liker 3
Gjest Marmot
Skrevet

Sønnen din viser jo allerede tendenser til å være voldelig selv. Vil du at han skal vokse opp i troen på at dette er normal oppførsel? Den hyppigste årsaken til at mennesker utøver vold mot partnere og barn er at de selv er blitt utsatt for vold i oppveksten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre, du bør ta barna dine med og flytte ifra mannen din.

Kanskje han da endelig tar steget og prøver å få gjort noe med sinnet sitt.

Har selv vokst opp med psykisk vold og dette preger meg fortsatt som voksen.

Moren min bare satt og så på at vi barna ble kjeftet på og hundset med, og for dette blir hun aldri tilgitt.

Faren min har jeg ikke kontakt med i dag.

Hadde moren min vært modig nok til å flytte ut (hun arbeidet ikke så hun tenkte vel på økonomien,) så ville vi hatt et helt annet forhold i dag.

Tenk på barna dine.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke barn selv og vil heller ikke ha (inntil videre), men selv jeg vet at hvis jeg hadde hatt barn så ville jeg gjort det jeg kunne for å gi dem et trygt sted å bo og vokse opp om det så innebar å forlate barnefaren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...