Gå til innhold

Han river i håret...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt endel sex med en jeg holder på med, og de siste gangene har sexen vært røffere, rett og slett fordi vi blir så giret begge to. Men så har han begynt å rive meg i håret i tillegg, holder meg liksom fast. Liker det litt smårøft, men ikke slik at det gjør vondt.. Og nå føler jeg det er for sent å si au,siden jeg ikke har sagt noe på det før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare rop ut au neste gang, eller si at han må løsne litt på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandra

Har hatt endel sex med en jeg holder på med, og de siste gangene har sexen vært røffere, rett og slett fordi vi blir så giret begge to. Men så har han begynt å rive meg i håret i tillegg, holder meg liksom fast. Liker det litt smårøft, men ikke slik at det gjør vondt.. Og nå føler jeg det er for sent å si au,siden jeg ikke har sagt noe på det før..

Hold ut, fagre møy!

Hjelpen er nær:

http://www.klubben.no/Media/Cache/Images/9/8/WEB_Image%20Badehette%20silikon%20med%20norsk%20flagg%20-1595097978.Jpeg

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare si det til han mens dere holder på :) si at han holder litt for hardt i håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Selvfølgelig er det ikke for sent. Bare si det neste gang, at du syns det er vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest videmo

Om du ønsker å bli revet i håret, bare i noe mildere grad, så er det lov å si "ikke så hardt". Er det slik at du vil ha håret i fred så er det lov å si "Hold meg fast, emn ikke riv i håret kjære". Følg så opp med et kyss og et smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...