Trine Eline Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Hei Jeg har fått i oppdrag å lage en rett der muskat har en stor eller sentral rolle i maten. Allikevel har jeg slitt med å finne noe slikt som kan passe til dette oppdraget. Så jeg lurer på om dere har noen forslag til meg? :-) Hilsen Trine Eline
ashera Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Blomkålsuppe? Lasagna al forno (den hvite sausen må ha muskat)? Ravioli med ostesaus?
Zzyzx Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Her er veldig mye: http://www.tastespotting.com/search/nutmeg/1
Trine Eline Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2012 Takk for gode svar Jeg har nok det jeg trenger nå
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Jeg skal gi deg et tips til likevel: Retter med spinat (suppe, kremet stuing, enkel sautert spinat i litt smør med salt, pepper og muskat). Muskat og spinat er helt suverent sammen, og spinaten blir ikke det samme uten.
Gjest Survival Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 Muskat er også veldig godt i flere kaker. I for eksempel eksotisk banankake er muskat genialt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå