lille_lam Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Så akkurat et innslag på Puls på NRK. Synes innslaget var smakløst. Innslaget vises sikkert på Nrk nett-tv, men er ikke lagt ut forløpig. Der snakker Dominika Peczynski som er nordisk informasjonssjef for nett-tjeneste.. Dette er nettsiden: http://www.victoriamilan.no/ Endret 19. mars 2012 av lille_lam
Repomancer Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Syns du det er smakløst at de har det med på TV? Nrk viser bare et nyansert bilde av reelle problemer. Om folk har dårlig nok dømmekraft til å ville gjøre noe sånt, tror jeg de ville funnet det uansett. Nettsidene, derimot, er smakløse. Satt og lurte på om hun informasjonssjefen hadde kjæreste. "Ja, jeg driver og hjelper andre å være utro, men jeg kunne da aldri være det!"? 1
lille_lam Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2012 Syns du det er smakløst at de har det med på TV? Nrk viser bare et nyansert bilde av reelle problemer. Om folk har dårlig nok dømmekraft til å ville gjøre noe sånt, tror jeg de ville funnet det uansett. Nettsidene, derimot, er smakløse. Satt og lurte på om hun informasjonssjefen hadde kjæreste. "Ja, jeg driver og hjelper andre å være utro, men jeg kunne da aldri være det!"? Ikke at Nrk viste det, Jeg mente at nett-tjenesten og det hun dama Dominika Peczynski promoterer er smakløst.
Gjest Bella111 Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 jaa jeg mente det jeg og...jeg hadde ikke stolt på hun dama om jeg hadde hatt en forhold til hun.uansett så virker det som de som ønsker å være utro finner en måte nettside eller ei..tror ikke man trenger å hjelpe folk med det.og at det skal bli akseptabelt å være utro.for i mine øyne blir det bare helt feil på mange nivåer. synes hun dama burde skamme seg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Dominika Peczynski som er nordisk Ja, for hun er jo skikkelig nordisk.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Ja, for hun er jo skikkelig nordisk. N o r d i s k i n f o r m a s j o n s s j e f - det er en stiling, ikke etnisk opphav. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Jeg tipper minst 90% av de som er medlemmer der er single og nysgjerrige.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 N o r d i s k i n f o r m a s j o n s s j e f - det er en stiling, ikke etnisk opphav. I N F O R M A S J O N S S J E F - det er en stillingsbetegnelse, ikke nordisk.
Meaty Skrevet 19. mars 2012 #10 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Army of lovers-dama, jo! (Vel, en av tre.) Et av mine favorittband tidlig på 90-tallet. Kvalmt at noen tjener penger på andres utroskap. Endret 19. mars 2012 av Meaty
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #11 Skrevet 19. mars 2012 I N F O R M A S J O N S S J E F - det er en stillingsbetegnelse, ikke nordisk. Hvorfor gjentar du det jeg har skrevet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå