Gå til innhold

Dame klappe dame på rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du som dame noen ganger sett ei dame du har lyst å ta, klappe eller klype forsiktig i rumpa? Hvordan ville du reagert om ei dame gjorde det på deg? Har hvordan hun ser ut, alder og sånt noe å si?

Er selv ei hetrofil dame og får noen ganger litt merkelige ideer ute og kan fint finne på å tenke "tenk om jeg tok henne på rumpa". Skal ikke gjøre det da, så får jo aldri

finne ut hva som skjer da :sjenert:

Også er det litt fristende å gjøre det og legge skylda på en mann :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, denne var egentlig ment på sexforumet :sjenert:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Det har hendt med meg, da jeg snudde meg sa hun at hun "bare måtte", å smilte fint. Jeg tok det som et kompliment jeg. Har også en venninne som er ganske åpen av seg, hun finner til stadighet på å spørre om hun kan kjenne på rumpa til andre jenter. Hender hun får noen store øyne tilbake da.. :P Men ettersom hun fortsetter med det, så tror jeg nok aldri hun har blitt skjelt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest random

Skal du gjøre det, får du stå for det om du blir "tatt", istedenfor at en tilfeldig forbipasserende mann risikerer å bli kvestet av evt. reaksjoner fra typer/mannlige venner.

Forøvrig er "groping" straffbart.

Hilsen tilfeldig forbipasserende mann som ikke ønsker en albu i ansiktet pga. en bi-curious weirdo-dame.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heterofil.. Har venninner som jeg kan slå på rompa hvis de står lagom til;)) Til og med ei som er lesbisk, uten at hun legger noe i det;)hehe;)

Jeg kan finne på å være så rett fram å si at noen ser "smashing" ut;)

Bare fordi jeg føler for det;), men jeg har ennå til gode å klaske villt fremmede på rævva;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heterofil.. Har venninner som jeg kan slå på rompa hvis de står lagom til;)) Til og med ei som er lesbisk, uten at hun legger noe i det;)hehe;)

Jeg kan finne på å være så rett fram å si at noen ser "smashing" ut;)

Bare fordi jeg føler for det;), men jeg har ennå til gode å klaske villt fremmede på rævva;)

;)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...