Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har Nokia 3100? Hva synes dere om den? Vurderer ny mobil, vil helst ha Siemens, men de har ingen nå som "treffer" meg helt.

> Nokia 3100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også spekulert på denne. Anyone?

Jeg har også lurt på 5100?

Skrevet

Gi meg litt tid, så kan jeg hjelpe deg. Skal nemlig kjøpe denne i dag. :briller:

Skrevet
Gi meg litt tid' date=' så kan jeg hjelpe deg. Skal nemlig kjøpe denne i dag. :briller:[/quote']

OK, da. :lol:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

har ei venninne som har denne og hun er fornøyd...

men hun bruker egentlig tlf sin veldig lite.., så den er sikkert fin til slikt..

selv har jeg en nokia 6610! den anbefales!

http://www.nokia.no/phones/6610/

Skrevet

Har ikke rukket å utforske den så mye enda, men det virker lovende. For meg var det jo en helt ny verden å få farger på skjermen! :D

Den første tanken som slo meg da jeg så den va "Herregud, så liten den er!" :o :ler:

Jeg må nok leke meg litt før jeg kan uttale meg nærmere. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, jeg har hatt 3100 siden julaften, og jeg er kjempefornøyd! Den er enkel og oversiktlig, har masse lagringsplass og alt man trenger i en telefon.. (bortsett fra kamera) Skjermen er ganske stor, så det er plass til mye tekst og sånn selv om telefonen er liten. Batteriet varer også lenge! MMS leveres i god kvalitet, og det er mange fine snarveier og en enkel og idiotsikker meny. Man kan velge farger og det er polyfoniske ringetoner.

Anbefales!

Skrevet

Huppsann, glemte at jeg skulle komme tilbake og si mer...

Jeg synes den virker litt liten i "tasteområdet", og knotet litt den første dagen med å skrive sms, men det var bare en vanesak. Nå synes jeg den er veldig god å skrive med. Jeg har ikke hatt fargeskjerm før, så jeg har ikke sammenligningsgrunnlag der, men jeg synes i alle fall denne skjermen viser vannvittig klare farger! Jeg liker også at mobilen har hvitt lys (jeg har også hvit mobil). Eneste ankepunkt måtte være at lyset slås fort av, så hvis jeg stopper opp en stund midt i en sms e.l. blir det mørk. Jeg har ikke funnet ut om dette kan justeres.

Jeg synes de polyfoniske ringetonene er topp, men de bakgrunnsbildene som følger med er gørr, så jeg kom fort i gang med nedlastingen.. :rodme:

Nei, alt i alt er jeg så langt strålende fornøyd med mitt nye hjertebarn. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...