Gå til innhold

Aner ikke hva neste steg er!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr på byen, og vi dro hjem til han. Det var ikke en tilfeldig person, men via venner. Hadde det bare moro og sovnet. Morgenen etter hadde vi god sex flere ganger. Etter det sto vi opp og han disket opp med god mat til oss. Jeg måtte komme meg hjem etterhvert fordi jeg hadde en avtale.

Problemet er vell at jeg er så vant til å ikke bli forelsket, men jeg falt altså pladask. Følelsene kom etter jeg hadde vert på besøk. Det er over et år siden siste forelskelse, og da gikk alt på skinner. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem her! Jeg er en kresen person, og da er det sjeldent at jeg treffer noen som tar meg med storm. Vil ikke la sjangsen gå.

Jeg tenkte at vi aldri kom til å snakkes igjen. Få timer etter besøket la han meg til på facebook. Vi har knapt snakket, og jeg sa at jeg gjerne ville finne på noe. Og det "kunne vi godt". Nå er jeg en overtolkende person; betyr det som i "tja, hvorfor ikke", eller prøver han å virke litt kostbar?

Må innrømme at jeg er redd for å tråkke feil. Vil ikke prøve på noe før jeg har et tegn på at han er interessert. Føler meg så utrolig dum..

Skal jeg vente nå til han tar intiniativ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sikkert greit å vente til han tar intiativ om å møtes igjen ja siden du har sagt i fra allerede. men du kan jo snakke med han på facebook om vanlige ting alikvell kanskje ?

Skrevet

Så fint da. :)

Men du sier ikke noe om når dere utvekslet disse meldingene? En uke siden? I går? For to timer siden?

Avhengig av det så kan du gi det litt tid, men i 2012 er det visst nok helt normalt at kvinnen også kan ta litt initiativ, så ikke la det dø ut fordi du ikke hører noe tilbake. Girl power!

:)

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Avhengig av det så kan du gi det litt tid, men i 2012 er det visst nok helt normalt at kvinnen også kan ta litt initiativ, så ikke la det dø ut fordi du ikke hører noe tilbake. Girl power!

Men selv om det er mange som gjør det i 2012 så er det fortsatt mange menn som liker å være jegeren. De mister rett og slett piffen når jentene tar initiativ.

Men til TS. Han la deg til på Facebook han er intressert, eller han var i allefall det til han fikk tilgang til Facebooken din.

Jeg ville bare oppført meg som "normalt" vært smilende og hyggelig på face hvor han nå "overvåker" deg og så ser du hva som skjer.. :) Hold oss oppdatert da.. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fint da. :)

Men du sier ikke noe om når dere utvekslet disse meldingene? En uke siden? I går? For to timer siden?

Vi møtes lørdag som var, og utvekslet kontakt både søndag og i dag. Han har ikke sakt så mye.. egentlig ganske lite. Han er jo også mye på facebook.

Spennende å se videre hva som skjer.. Han er vell den som er mest opptatt også, derfor er det litt vanskeligere for meg å ta intinativ. Samtidig som jeg virkelig VIL.

AnonymBruker
Skrevet

Men selv om det er mange som gjør det i 2012 så er det fortsatt mange menn som liker å være jegeren. De mister rett og slett piffen når jentene tar initiativ.

Men til TS. Han la deg til på Facebook han er intressert, eller han var i allefall det til han fikk tilgang til Facebooken din.

Jeg ville bare oppført meg som "normalt" vært smilende og hyggelig på face hvor han nå "overvåker" deg og så ser du hva som skjer.. :) Hold oss oppdatert da.. :)

Enig. Men hvor lenge skal jeg vente liksom.. De gangene han har tatt kontakt nå har vert at jeg glemte igjen noe(ubetydelig som ikke er vits å hente), og den andre gangen var det jeg. Har ikke fått samtalen til å gå, men har prøvd.

Jeg er mest offline, for å ikke vere for tilgjengelig. Skal nevnes at han er en typisk hyggelig person. Så da tenker jeg, vil det da ligge naturlig for ham å kjøre på?

Jeg er redd for å bli såret. Derfor liker jeg ikke å drage ut tiden, for så å bli avvist. Men denne gangen skal jeg prøve å legge bort tankene å lure meg selv til å tro at det ikke skal skje noe. Jeg har tideligere kjørt litt for mye på, og derfor gjort meg for mye tilgjengelig.

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid latt mannen ta initativ, uansett om vi lever i 2012 og vil ha likestilling, så tror jeg menn liker "jakten". Føler meg litt "brautende" om jeg skriver melding om han har lyst til å møtes igjen, som om jeg er den den sterkeste parten på en måte...

Det er ikke vits i å spille spill, men heller ikke være lett tilgjengelig, om du ikke tar kontakt på noen måte så tror jeg han fort kommer til å ta kontakt, bare vær hyggelig, sjarmerende og lettere tilbakeholden i begynnelsen. Jeg tenker, om han ikke tar kontakt så ville han nok ikke blitt mer interessert i deg ved at du alltid tok kontakt først.

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid latt mannen ta initativ, uansett om vi lever i 2012 og vil ha likestilling, så tror jeg menn liker "jakten". Føler meg litt "brautende" om jeg skriver melding om han har lyst til å møtes igjen, som om jeg er den den sterkeste parten på en måte...

Det er ikke vits i å spille spill, men heller ikke være lett tilgjengelig, om du ikke tar kontakt på noen måte så tror jeg han fort kommer til å ta kontakt, bare vær hyggelig, sjarmerende og lettere tilbakeholden i begynnelsen. Jeg tenker, om han ikke tar kontakt så ville han nok ikke blitt mer interessert i deg ved at du alltid tok kontakt først.

Har kommet frem til det ja. Det er vell kanskje også enklere å "holde seg unna" om man har gjort det lenge nok. Da blir det på en måte enda større kjangs for at han tar kontakt.

Tenker litt på par som har funnet tonen og er sammen etter en mnd.. Føler virkelig at jeg har truffet The one.

Men tenker på en ting..hva om tiden nå går, og jeg ikke hører noe? Over en uke? Det kommer jo først en helg der begge har fri..

Skrevet

Jeg liker ikke å jakte og mister fort interessen om kvinnen ikke viser initiativ og svarer raskt på meldinger. Men det er meg og jeg har etter hvert innsett at jeg er ganske ulik de fleste menn på denne jord, så kanskje du har rett allikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å jakte og mister fort interessen om kvinnen ikke viser initiativ og svarer raskt på meldinger. Men det er meg og jeg har etter hvert innsett at jeg er ganske ulik de fleste menn på denne jord, så kanskje du har rett allikevel.

Tror det ligger i hver enkelts personlighet. For meg (ts), ligger det ikke naturlig for meg å ikke vise initiativ, svare tregt osv. Jeg føler meg bare uhøffelig, og viser meg frem feil. Men om det er det som må til, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...