Gå til innhold

Noen som har noen tips eller litt motivasjon til deling?


puffy123

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen der ute som har noen tips til hva jeg kan trene idag?

Jeg trener på senter, er i grei form. Jeg vet ikke helt om idag er dagen til å pushe meg selv til en kondisjonsøkt.. Hva trener dere om dere kun har omtrent en time til rådighet? Ser for meg styrke, men vet ikke hvilke øvelser jeg burde ta. Har blitt litt lei av det samme gamle, så derfor spør jeg DEG om råd :tunge1:

Jeg vil også gjerne ha tips til musikk! Hva hører du på når du trener? Hva får deg til å pushe deg litt ekstra, og hva får deg til å bli i godt humør?

Ellers er all motivasjon ønsket!

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er det noen der ute som har noen tips til hva jeg kan trene idag?

Jeg trener på senter, er i grei form. Jeg vet ikke helt om idag er dagen til å pushe meg selv til en kondisjonsøkt.. Hva trener dere om dere kun har omtrent en time til rådighet? Ser for meg styrke, men vet ikke hvilke øvelser jeg burde ta. Har blitt litt lei av det samme gamle, så derfor spør jeg DEG om råd :tunge1:

Jeg vil også gjerne ha tips til musikk! Hva hører du på når du trener? Hva får deg til å pushe deg litt ekstra, og hva får deg til å bli i godt humør?

Ellers er all motivasjon ønsket!

:kyss2:

Varm opp.

Tren teknikk i en øvelse du vil bli bedre i. Ca 20 minutt. Aldri feil med teknikktrening!

Avslutt med en lang og god stretching økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...