Gå til innhold

Provosert over Synnøve- reklamene...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så provosert over synnøve finders gulost- reklamer! Det står på pakken at det er en " mild og god gulost som alle liker"! ( ja, særlig!) og, " kjøper du egentlig den gulosten du liker best?" ja, jeg kjøper den gulosten jeg liker best, den jeg liker minst er synnøve, den har en flat og vond smak av plast!

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, der får du igjen for å tro på reklamer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men det skulle ikke vært lov å skrive at alle liker den når den er så fææl...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Synnøve suger. Norvegia er best :rodmer:

Skrevet

Ja, jeg kjøper den osten jeg liker best. Det er nok derfor jeg aldri har Synnøve i kjøleskapet :nigo:

• Liker 5
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg kjøper helst fra alle andre produsenter enn Tine. Pluss er det også at Synnøve bruker mikrobiell og ikke animalsk løpe.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte tvinge i meg resten av Synnøveosten, hjalp å varme den/ lage ostesmørbrød, da smakte den mindre plast, men fremdeles vondt!

AnonymBruker
Skrevet

Vondt? ...Synnøve smaker da absolutt ingen verdens ting?

• Liker 5
Skrevet

Kjenner ikke forskjell på noen av gulostene, så jeg kjøper den billigste. Som oftest First Price. Så lenge det ikke står Tine på den så er det greit.

• Liker 5
Gjest Elissima
Skrevet

Samma det vel, gulost er gulost :fnise:

• Liker 25
Skrevet

Kjenner ikke forskjell på noen av gulostene, så jeg kjøper den billigste. Som oftest First Price. Så lenge det ikke står Tine på den så er det greit.

Seriøst, ingen av dem? :huh:

Hvordan definerer du gulost, inkluderer det ting som Cheddar, Gouda, Jarlsberg, vellagrede varianter og sånt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, ingen av dem? :huh:

Hvordan definerer du gulost, inkluderer det ting som Cheddar, Gouda, Jarlsberg, vellagrede varianter og sånt?

Cheddar, Jarlsberg mm er jo neo helt annet enn tradisjonell gulost.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Cheddar, Jarlsberg mm er jo neo helt annet enn tradisjonell gulost.

Helt enig, men jeg tror folk bruker begrepene litt om hverandre. Derfor best å spørre :)

Edit: (ikke at jeg egentlig mistenker Zzyzx for sånt, såvidt jeg vet har hun rimelig oppegående smaksløker. ...men da er det enda morsommere om vi er helt uenige om hva som smaker forskjellig og ikke)

Endret av Pingting
Skrevet

Hva er grunnen til at noen av dere styrer unna Tine?

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, Synnøve er ekkelt. Husker den vonde smaken enda fra da jeg var liten. Fikk aldri viljen min, så det var stas å komme til bestevenninna mi som alltid hadde Norwegia :D

AnonymBruker
Skrevet

Synnøve suger. Norvegia er best :rodmer:

Beklager, men Synnøve suger ikke. Hun var faktisk lesbisk.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du virkelig å spørre?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kjøper helst fra alle andre produsenter enn Tine. Pluss er det også at Synnøve bruker mikrobiell og ikke animalsk løpe.

Jeg trenger å spørre. Hva er problemet med Tine?

Endret av Gud
  • Liker 6
Gjest Badabing
Skrevet

Tine har stadig vist seg å forsøke å skvise ut mindre produsenter på særdeles ufine måter. Synnøve var en av disse små produsentene en gang i tiden, en annen er vel Q-melk om jeg ikke husker feil. Altså kjøper jeg varer fra Rørosmeieriet, Synnøve, Q osv.

• Liker 3
Skrevet

Liker gulosten til Synnøve jeg. Kjøpte den faktisk i dag :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...