Gå til innhold

Det svir i musa


power pus

Anbefalte innlegg

Hadde sex med kjæresten i går, som også er jente.Vi har ofte sex, hver dag og kanskje flere ganger til dagen.

Vi sovnet kort tid etterpå, etter litt snakking og kos, så vi var litt sløve med å gå på toalettet eller i dusjen for å vaske oss etterpå akkurat i går kveld.. Hele dagen i dag har jeg vært plaget med at det svir i underlivet :(

Vurderer å oppsøke lege hvis det ikke gir seg..

Noen som vet hva som kan hjelpe, og hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor svir det? I vagina? Rundt urinrørsåpningen? Generelt på kjønnsleppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

mest sannsynlig er det nok en urinveisinfeksjon, det kommer av at du ikke tisset etter at du hadde sex. når man romstrerer down there, eller om en er blaut/kald der for lenge (ved feks å bruke badetøy lenge uten å skifte osv) kan man få det:/ selv er jeg kjempeutsatt

drikk MASSE vann, gjerne også cola/te osv, men ikke så mye juice... tranebær kan dog gå bra.

du bør nok dra til legen og få taki antibiotika, da dette er beste måten å bli bra igjen på

en urinveisinfeksjon er jo ikke farlig, men f*** så vondt det er!!!

god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinveisinnfeksjon, 99% sikkert. Oppsøk lege så fort som mulig, og få det bekrefta, og få antibiotika.

Den ene gangen jeg har hatt UVI hadde jeg sånne smerter at jeg trodde det var blindtarmen som hadde tatt kvelden, samt at det kjentes ut som jeg tissa piggtråd og knuste lyspærer. Kasta opp og greier.

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tranebærpiller fra helsekost, persille (eventuelt å koke persille i et par minutter med nok vann og drikke som te), eller tyttebær :) Og mye hvitløk i maten. Kjerringråd, men har virket for meg! Og jeg pleide å ha UVI hele tiden... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...