Gå til innhold

Gullsmykke borte!


Pusekatt

Anbefalte innlegg

Jeg var på røntgen/ultralyd i går, og måtte ta ut navlebarbellen min (18k gull, 3,2mm tykk, massive gullkuler i begge ender; 3000kr kostet den ny for to år siden) før røntgenbildene ble tatt. Den ble lagt på en stol ved siden av vesken min. Etter undersøkelsen besvimte jeg, og ble liggende på gulvet litt omtåket. Da hadde jeg veltet stolen, og en av de ansatte spurte hvor hun skulle legge barbellen, hvorpå jeg ba henne legge den i vesken. Etterpå var jeg ganske groggy, men kom meg hjem helt greit. I går kveld kom jeg på at jeg ikke hadde satt i barbellen igjen, men da fant jeg den ikke i vesken!

I morges stakk jeg innom røntgeninstituttet for å høre om den var lagt igjen der, men de påstår at den ble puttet i vesken min.

Hva kan jeg gjøre? Det er jo fryktelig surt å ha mistet et gullsmykke til flere tusen kroner, som jeg var veldig glad i.

Kan jeg holde røntgeninstituttet ansvarlige (og dermed kreve erstatning)? Jeg har helårs reiseforsikring fra Europeiske, kan jeg evt få igjen noe der?

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kan ikke hjelpe deg så mye, men.... Har du lett skikkelig i vesken din? Det er ikke hull i foret e.l. som gjør at den gjemmer seg?

Tror det kan bli vanskelig å kreve noe fra røntgeninstituttet siden de sier de la den i vesken din. Da blir det ord mot ord og det er vanskelig å bevise.

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har tatt røntgen og MR og sånn, har jeg alltid fått et låsbart skap til smykker og lommebok.

Når de ikke har hatt noe sånn, så anbefaler jeg deg å lete enda en gang skikkelig i vesken din. Og finner du den ikke, gå tilbake en gang til og si det.

Hva du kan kreve vet jeg ikke, men hvis de har en utro tjener, har jo vedkommende helt klart tatt den selv der og da, og da kan neppe instituttet klandres for det.

Surt å miste noe sånt, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Utrolig surt, men jeg tviler på at du noen gang vil få erstatning fra sykehuset. Mulig det dekkes av reiseforsikring. Ring og hør med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...