Gå til innhold

Felgen danser seg i form


felgen

Anbefalte innlegg

Lange dager på kontoret viser seg å ikke være helt bra for kroppen min. Jeg er også allergisk mot fysisk aktivitet, men ser at det er på tide å ta grep. Jeg er ikke overvektig, men lever relativt usunt. I tillegg er jeg aktiv danser, og har behov for å trene indre muskulatur for å kunne bli flinkere.

Derfor skal jeg se om en treningsdagbok kan øke sjansene for at jeg faktisk gjør noe. Jeg er i alle fall motivert for å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, Sailor!

Jeg danser de fleste typer norsk bygdedans og gammeldans. Det betyr at jeg har behov mye spenst og styrke.

Jeg er ikke så veldig opptatt av kosthold, men prøver å leve sundt og normalt. Denne uka har vært litt opp og ned på alle fronter. Kostholdet har vært ok. Jeg har lange dager på kontoret for tiden, og når jeg sitter der blir det stort sett mye brødmat. Mandag danset jeg pols i to timer, tirsdag trente jeg halling på kontoret og onsdag var det nye to timer pols. Jeg må bli flinkere til å trene rygg og mage, så hvis noen har noen gode øvelser må dere gjerne skrike ut!

Min verste guilty pleasure er kanskje kaker. Jeg er og veldig svar for Cola. Har satt meg målsettingen å ikke drikke noe brus før påske. Kanksje ikke noe å skryte av, men det er i allefall et delmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...