Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn kobberspiral den 15. mars , føler meg bra, men små blør hele tiden. må bytte truseinnlegg 3-4 ganger / dag pga det.

Når kommer dette til å gi seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hormonspiral og blødde i nesten ett år.....

Skrevet

Hihi, veldig oppløftende :D :D Håper jeg slipper akkurat så lenge da :(

Gikk du lei og fikk den tatt ut eller ble det borte etterpå?

Håper det forskjell på kobber og hormon da.

Skrevet

Jeg tok den ut pga smerter inder samleie. Så nå går jeg ikke på noe. Syns det er greiest, har en helt normal syklus nå. Jeg håper du slipper å blø så lenge. Men jeg vet at det er vanlig å blø i seks mnd med kobberspiral.

Skrevet

Småblødninger opp til 6mnd er normalt, ja..her gikk det over ett rundt 1,5mnd, og syklusen kom raskt i spor etter dette. Eneste forskjellen er at jeg nå har ca 7 dager mens, mens uten noe hadde jeg ca 4-5dager..men jeg overlever den biten;)

Har kobber.

Skrevet

Småblødninger opp til 6mnd er normalt, ja..her gikk det over ett rundt 1,5mnd, og syklusen kom raskt i spor etter dette. Eneste forskjellen er at jeg nå har ca 7 dager mens, mens uten noe hadde jeg ca 4-5dager..men jeg overlever den biten;)

Har kobber.

Tusen takk for svar, merker allerede at det er bedre, jeg håper virkelig den kommer til å funke bra :)

Kjæresten må nok venne seg til følelsen at "det er noe der " da de ville ikke klippe trådene... :D

Skrevet

Hvorfor ville de ikke det??

Legen min sa de helst ikke ville, men det er kun fordi man da må til gynokolog for å ta den ut, ikke lege. Vi måtte klippe så kort som mulig..

Skrevet

Har kobberspiral, satt inn noen måneder før jul. Hadde en kjempeblødning som første mens. Omtrent dobbelt så mye som vanlig, og jeg hadde ca 6-7 dagers mens fra før. Da tenkte jeg "oi! orker jeg virkelig dette styret?" Men det forandret seg heldigvis.

Hadde så et par småblødninger før neste mens. Resten av menstruasjonene mine har vært helt normale, men blør noen dråper rundt eggløsning. Så jeg er kjempefornøyd med kobberspiral så langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...