AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Hva gjør dere når dere blir kontaktet av opptatte hannkjønn som åpenbart er ute etter mer enn bare vennskap. Ignorerer dere personen helt eller forteller dere bare at dere ikke er interessert i sånt?
Gjest Indra Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Spør om jeg kan sende smsen til samboeren hans også. 8
Sportiva Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Tror ikke det spiller så stor rolle hva du gjør, men jeg tror jeg ville fortalt han hvor landet ligger.
eva-80 Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Kan det være at de lever i åpent forhold Du kan selvfølgelig si ifra at nei, detter er du ikke interessert i.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 svarer tilbake da...han ga nemlig uttrykk for at han ikke var på sjekker'n helt i begynnelsen, var derfor jeg begynte å snakke med han, men nå sendte han meg nettopp et bilde i bare badebuksa, så da tolket jeg det kanskje som om han var ute etter noe mer allikevel?
Gjest -J- Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Hva gjør man når opptatte hunkjønn tar kontakt? Dette har jeg opplevd mer enn èn gang, men ikke mer en fem. Første gang jeg opplevde det var jeg litt overrasket ettersom dette var en typisk sukkersøt jente som jeg aldri kunne tro hadde noen intensjoner om å være utro. Kanskje hadde hun det ikke heller, men det hørtes ut som om hun hadde mer enn vennskap i tankene. Selvsagt har jeg aldri tatt det videre, men det av mine personlige grunner. Å sende et bilde av seg selv i badebukse er i min verden et forferdelig sjekketriks, men like fullt et sjekketriks. Vi får håpe han så bedre ut enn han høres ut. Det lureste er nok å la det ligge. 1
Sunchild Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Om jeg liker mannen godt nok til å ville være venn med ham, så ignorerer jeg flørteforsøkene, holder avstand, og håper at han tar hintet uten at jeg trenger å si noe rett ut. Om jeg liker dama hans, ville jeg informert henne om oppførselen. Om jeg ikke liker noen av dem spesielt godt, ville jeg bare ignorert ham, sluttet å svare etc.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Å sende et bilde av seg selv i badebukse er i min verden et forferdelig sjekketriks, men like fullt et sjekketriks. Vi får håpe han så bedre ut enn han høres ut. Det lureste er nok å la det ligge. Men det er et sjekketriks da? Jeg pleier iallefall ikke å sende bilder av meg selv i halvnaken tilstand til folk jeg nettopp har blitt kjent med og som jeg bare er venner med sånn helt uten videre. Han driver og spør om jeg også kan sende flere bilder av meg. Han sier han ikke mente det som sjekking det med det bilde. Tid for å slutte å sende mld syntes dere?
Gjest M0ntriark Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 Jeg hadde fortalt han akkurat hva jeg mente. Ingen er tankeleser, så hvorfor være en av de man irriterer seg over som bare slutter å svare. Vær såpass at du sier grunnen da hvert fall. Men opptatte menn skal man ikke styre med nei, verken på sms eller real life, så du får avslutte det ja.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #10 Skrevet 19. mars 2012 Jeg hadde fortalt han akkurat hva jeg mente. Ingen er tankeleser, så hvorfor være en av de man irriterer seg over som bare slutter å svare. Vær såpass at du sier grunnen da hvert fall. Men opptatte menn skal man ikke styre med nei, verken på sms eller real life, så du får avslutte det ja. jo, men så sier han at han ikke er på sjekkern, han sier han er ute etter å bli kjent med folk. hva skal jeg si da liksom, at jeg ikke vil bli kjent med folk , det vil jeg jo, jeg er bare ikke interessert i en flørt.
Steinar40 Skrevet 19. mars 2012 #11 Skrevet 19. mars 2012 jo, men så sier han at han ikke er på sjekkern, han sier han er ute etter å bli kjent med folk. hva skal jeg si da liksom, at jeg ikke vil bli kjent med folk , det vil jeg jo, jeg er bare ikke interessert i en flørt. Hvorfor skal du kaste bort din tid på å bli kjent med han?
Cata Skrevet 19. mars 2012 #12 Skrevet 19. mars 2012 Har aldri blitt sjekket opp av noen opptatte menn så jeg vet egentlig ikke, men kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg nok bedt ham gå tilbake til kona/samboeren og skamme seg grundig. "Opptatt mann" er rimelig uaktuelt her i gården.
Steinar40 Skrevet 19. mars 2012 #13 Skrevet 19. mars 2012 Har aldri blitt sjekket opp av noen opptatte menn så jeg vet egentlig ikke, men kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg nok bedt ham gå tilbake til kona/samboeren og skamme seg grundig. "Opptatt mann" er rimelig uaktuelt her i gården. Og med din innstilling så gidder selvfølgelig ikke opptatte menn å kaste bort sin tid på deg Kunsten er å finne jenter/kvinner som er dumme nok.
Gjest -J- Skrevet 19. mars 2012 #14 Skrevet 19. mars 2012 Når en mann sender bilde av seg selv i badebukse til en fremmed kvinne og ber om å få bilder tilbake, så er det ganske opplagt for min del at enten så er dette et desperat og dårlig forsøk på sjekking eller så er fyren helt sprø. Så, om du ikke er interessert i en affære med denne mannen eller ikke liker sprø menn, så vet du vel selv hva du bør gjøre (eller ikke gjøre).
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #15 Skrevet 19. mars 2012 Når en mann sender bilde av seg selv i badebukse til en fremmed kvinne og ber om å få bilder tilbake, så er det ganske opplagt for min del at enten så er dette et desperat og dårlig forsøk på sjekking eller så er fyren helt sprø. Så, om du ikke er interessert i en affære med denne mannen eller ikke liker sprø menn, så vet du vel selv hva du bør gjøre (eller ikke gjøre). Jeg lurte faktisk her et sekund på om han faktisk kan være sprø .
Gjest Tidssone Skrevet 19. mars 2012 #16 Skrevet 19. mars 2012 Om en opptatt mann hadde sendt meg bilde av seg selv i badebuksen, hadde jeg svart: "Kjære deg. Jeg tror du nettopp sendte et bilde feil. Regner med det skulle til dama di. *ler*"
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #17 Skrevet 19. mars 2012 Ikke sandt, det er mange av dere som skriver hvor lite dere liker at noen plutselig bare stopper og svare, og jeg har sagt at jeg syntes det bildet var litt "over the top" og at det lett kan forståes som han er på sjekkern enda han har sagt at han ikke er det. Hva gjør man med sånt da? Bør man alltid svare liksom?`
Steinar40 Skrevet 20. mars 2012 #18 Skrevet 20. mars 2012 Ikke sandt, det er mange av dere som skriver hvor lite dere liker at noen plutselig bare stopper og svare, og jeg har sagt at jeg syntes det bildet var litt "over the top" og at det lett kan forståes som han er på sjekkern enda han har sagt at han ikke er det. Hva gjør man med sånt da? Bør man alltid svare liksom?` Nei, man bør helst ikke svare når det blir for dumt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #19 Skrevet 20. mars 2012 Nei, man bør helst ikke svare når det blir for dumt. Syntes han virker interessant som person, så blir bare veldig uaktuelt å snakke med han hvis han MÅÅååå være "pååå" hele tiden liksom.
Steinar40 Skrevet 20. mars 2012 #20 Skrevet 20. mars 2012 Syntes han virker interessant som person, så blir bare veldig uaktuelt å snakke med han hvis han MÅÅååå være "pååå" hele tiden liksom. Hva gjør han fyren der til en interessant person? At han har dame og ikke respekterer henne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå