AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 ....som studerer eller jobber i Trondheim? Har på følelesen at bergenserne holder seg på vestlandet. Stemmer det?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 eller vestlendinger generelt (trenger ikke bare være bergensere)
Gjest hogwash Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Nei, det blir for pinlig for dem: Det er mulig jeg angrer denne posten på søndag... 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er sunnmøring og kjenner mange som har studert/studerer i Tr.heim. Mange av de bosetter seg der etter endt studie også. Men det er kanskje slik at sunnmøringer lettere trekker nordover enn sørover? Skjønt, mange reiser til Bergen for å studere også da.
Pialill Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Kjenner flere fra Bergen som studerer i Trondheim
MichelleBelle Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Vi bergensere flytter på oss vi og. Vel har vi rykte på oss for å være over gjennomsnittet glad i hjemstedet vårt, men vi flytter på oss vi som andre folk...
Meaty Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Nei, det blir for pinlig for dem: Det er mulig jeg angrer denne posten på søndag... Haha, jeg skulle til å si at det kommer sikkert mange bergensere hvis TS venter til søndag. Får håpe du ikke angrer på posten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå