Gå til innhold

Hahaha, naboen koser seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og leser til eksamen og lampen min rister og stønnelyder kan høres over hele rommet.. Huff dette bygget er LYTT... Da vet man hvertfall det. Måtte bare dele dette med noen, og syns det var litt komisk!

De har 5 barn, så nå er vel alle ute for en gangs skyld og da må de jo få ha det hyggelig!:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rastl0s

Du bør coache han/hun i mål!

KOM IGJEN NÅ DETTE KLARER DU! AH AH! LITT TIL SÅ ER VI FRAMME!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Du bør coache han/hun i mål!

KOM IGJEN NÅ DETTE KLARER DU! AH AH! LITT TIL SÅ ER VI FRAMME!

SLÅ DEN ROMPA NÅ! KLLASK DEN HARDT!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Herlig med en som unner naboene sine en runde i stedet for å klage over lyden! ;)

Enig. Virkelig forfriskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg blir misunnelig hvis jeg hører naboen ha sex. Ikke fordi jeg vil ha sex med dem, men fordi jeg vil ha sex... :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg må innrømme at jeg blir misunnelig hvis jeg hører naboen ha sex. Ikke fordi jeg vil ha sex med dem, men fordi jeg vil ha sex... :sjenert:

Hehehe... skjønner tankegangen, men jeg synes det bare er herlig at andre har det fint, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... skjønner tankegangen, men jeg synes det bare er herlig at andre har det fint, jeg.

Og det er jeg helt enig i! Er bare litt misunnelig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jeg helt enig i! Er bare litt misunnelig.. :sjenert:

Veldig enig! :) med mindre det er mine naboer. Sexlydene der inkluderer tramping, piskeslag, "auauau", "gi deg!", et stønn her og der + dunking av sengen i veggen.

Men må innrømme jeg er litt nysgjerrig på om jeg finne et bdsm-rom der oppe om jeg noen gang fikk se leiligheten :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! :) med mindre det er mine naboer. Sexlydene der inkluderer tramping, piskeslag, "auauau", "gi deg!", et stønn her og der + dunking av sengen i veggen.

Men må innrømme jeg er litt nysgjerrig på om jeg finne et bdsm-rom der oppe om jeg noen gang fikk se leiligheten :fnise:

OJ! Tenk om de har et sikkelig dungeon rom?? hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Og det er jeg helt enig i! Er bare litt misunnelig.. :sjenert:

Kommer litt an på naboen.... :ler:

Av og til er det hele over før det har begynt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! :) med mindre det er mine naboer. Sexlydene der inkluderer tramping, piskeslag, "auauau", "gi deg!", et stønn her og der + dunking av sengen i veggen.

Men må innrømme jeg er litt nysgjerrig på om jeg finne et bdsm-rom der oppe om jeg noen gang fikk se leiligheten :fnise:

Herregud, det kan være en viss sjanse for at jeg og gubben er naboene dine :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det kan være en viss sjanse for at jeg og gubben er naboene dine :skratte:

:skratte:

ungt par i begynnelsen av 20årene? Håper i såfall at vi ikke forstyrret dere alt for mye sist uke når vi dunket i taket med moppen, dere begynte tross alt 12 om natten når vi sku sove. og holdt på i godt over en time :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Jeg sitter og leser til eksamen og lampen min rister og stønnelyder kan høres over hele rommet.. Huff dette bygget er LYTT... Da vet man hvertfall det. Måtte bare dele dette med noen, og syns det var litt komisk!

De har 5 barn, så nå er vel alle ute for en gangs skyld og da må de jo få ha det hyggelig!:)

I desember får de kanskje barn nr. 6 :fnise: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et nabopar i 40-årene, der han jobber på sjøen. Når han reiser til sjøs begynner galskapen her - hun har en vibrator som bråker noe helt grusomt, og soverommet hennes er vegg i vegg med stuen vår. Blir en fæl during hver kveld i perioden han er borte. Og sånn går no dagan:P

Jaja, syns det er mest morsomt da. Tror ikke hun vet at vi vet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et nabopar i 40-årene, der han jobber på sjøen. Når han reiser til sjøs begynner galskapen her - hun har en vibrator som bråker noe helt grusomt, og soverommet hennes er vegg i vegg med stuen vår. Blir en fæl during hver kveld i perioden han er borte. Og sånn går no dagan:P

Jaja, syns det er mest morsomt da. Tror ikke hun vet at vi vet :gjeiper:

Men da hører du de vel også når mannen er hjemme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...