Gå til innhold

MorAase er borte?

Perelandra

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

jo det er vel grunn nok..

ja, ok. jeg leste iallefall 3 tråder personen ble avslørt med fullt navn. hva er vitsen med det??? skjønner ikke hva den som sa det skulle få ut av det.

Det er noen som får en direkte usunn hang up på de mest profilerte brukerne, som Sebastianen er inne på. MorAase har virkelig fått sin del, jeg er imponert over at hun fant seg i det så lenge.

Endret av Vampen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk brukerne som gjør et forum, ikke antall km med seriøs debatt. De gode forumene er de som har et mangfold av brukere, og forskjellige stemmer. De trengs alle sammen, de fornuftige, de seriøse, de tullete, de empatiske, de krasse, de trøstende ect. Det som er trist på KG er at det ser ut til at noens behov for å henge seg opp i enkelte brukere fører til at mange av de profilerte brukerne forsvinner, en etter en. Det er trist for forumet.

Jeg var på ingen måte alltid enig med MorAase, men hun var allikevel en av de brukerne som var med på å gjøre dette forumet til et morsomt og variert sted. Jeg håper de som har vært så opptatt av å oute henne skammer seg litt.. ikke bare er det bedriten oppførsel, men det er på ingen måte positivt for forumet som helhet heller. Til slutt kommer det til å være et jævla stort teselskap, hvor alle er enig og alle er AB. Det blir feiende flott!:jepp:

Såh, jeg håper inderlig MorAase kommer tilbake, med gammelt eller nytt nick. :lete:

Enig i dette, og vi kunne selvfølgelig skrive som AB vi som bruker nick og. For å slippe all dritten. Så hvorfor gjør man ikke det ? For min del er det mange brukere her jeg setter pris på, det hadde vært leit om jeg aldri visste hvem de var, eller de forsvant. Og så innbiller jeg meg at det faktisk er noen som setter pris på min bruker og.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var så ille som dere skriver nå. :(

Da er det forståelig at MorAase har valgt å forlate oss, i alle fall for en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Enig med både vampen og tirkes, og krysser fingrene for at moraase kommer tilbake i ny drakt.

Og at de ansvarlige for spekulasjonene blir stengt ute hvis de skrev det som ab!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digresjon : er det ikke lov å poste anonymt på dette underforumet ? Det er jo ingen AB ere som har vært innom å tynt ut av seg sin frustrasjon over å bli satt i bås med andre ABere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Digresjon : er det ikke lov å poste anonymt på dette underforumet ? Det er jo ingen AB ere som har vært innom å tynt ut av seg sin frustrasjon over å bli satt i bås med andre ABere .

Korrekt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ble avslørt med fult navn??? Det har jeg gått glipp av, men jeg skjønner godt at hun valgte å slette seg! Jeg hadde slettet meg med en gang og aldri kommet tilbake selv om jeg var hun.

Hjelper jo for hennes del ikke å melde seg inn med nytt nick, de skarpe meningene hennes avslører jo henne igjen da, særlig om folk var ute etter å avsløre henne den ene gangen skjer det nok igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp de avslørte. ser ikke vitsen med det, men er det grunn til å slette seg? jeg hadde ikke gjort det.

avslørte hva? og hvordan? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Enig i dette, og vi kunne selvfølgelig skrive som AB vi som bruker nick og. For å slippe all dritten. Så hvorfor gjør man ikke det ? For min del er det mange brukere her jeg setter pris på, det hadde vært leit om jeg aldri visste hvem de var, eller de forsvant. Og så innbiller jeg meg at det faktisk er noen som setter pris på min bruker og.

Definitivt.

Jeg er ikke enig med deg i alt, men jeg setter pris på at du er her. At du kan uttrykke meningene dine på en saklig måte, også når du møter motstand, ser jeg på som et gedigent pluss.

Edit (for å slippe å lage enda flere innlegg): jeg visste ikke at noen hadde hengt henne ut med fullt navn, og er skjønt enig i at man skal slippe å bli outet på den måten. Det er ikke greit uansett, og er overtramp som jeg håper det er gitt advarsler for.

Endret av Spinell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Hun ble avslørt med fult navn??? Det har jeg gått glipp av, men jeg skjønner godt at hun valgte å slette seg! Jeg hadde slettet meg med en gang og aldri kommet tilbake selv om jeg var hun.

Hjelper jo for hennes del ikke å melde seg inn med nytt nick, de skarpe meningene hennes avslører jo henne igjen da, særlig om folk var ute etter å avsløre henne den ene gangen skjer det nok igjen!

Er mange som har skarpe meninger, det å ha en spesiell stil eller måte å formulere seg på, eller meninger - burde ikke være noe hinder for å få lov til å være bruker her inne. De som spekulerer i om nye brukere er gamle, tidligere medlemmer i nytt skinn, burde få forumferier. De som outer fullt navn på folk burde få en mye mer permanent forumferie, for det åpner jo faktisk for hets/forfølgelse på et helt annet nivå enn kun på KG.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også virkelig at MorAase kommer tilbake.

Ulempen hennes er at selv om hun skulle velge et annet nick, vil stilen være ganske lett gjenkjennelig.

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

Så dette er prisen for å skille seg litt ut..

Ikke så ulikt slik det foregår på ungdomsskolen med andre ord.

Triste greier,MorAase er en bruker jeg kommer til å savne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at Mor Aase leser dette og ser at h*n ble satt pris på. Ja, h*n var kontroversiell i noen av sine uttalelser, men h*n kom med gode innspill og nye vinklinger på saker.

Håper h*n kommer tilbake! :goodbye:

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si det slik: jeg forstår MorAase veldig godt. Det er mange som ikke ønsker å bli flengt ut på nettet slik, man kommer jo med ærlige meninger og problemer som man til tider ikke deler med andre man kjenner.

Hadde selv en bruker som de fleste visste hvem var for et par år siden, så var det en idiot som måtte flenge ut med navnet mitt, og den brukeren ble slettet på minuttet... La folk ha brukerene sine på nettet i fred!!! :kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så synd at noen prøver å finne ut av hvem enkelte brukere er. Har sett flere tråder om det..

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vampen

Jeg har hatt min del av heftige debatter med MorAase, for å si det sånn, og siden ingen av oss er de som er redd for å ty til de litt skarpe formuleringene, så ble det ganske hett. Fra begge sider. Men noe av det fine med MorAase var faktisk at det sluttet der, i den tråden. Vi kunne krangle så busta føyk i en tråd, og ha en nøytral eller grei tone i en annen. Ting ble ikke dratt fra tråd til tråd. Det at MorAase kunne være frisk og freidig, men samtidig skille bruker og debatt, gjorde henne til en bedre bruker i mine øyne, enn svært mange andre her inne. Kallenavn eller ikke.

Og om vi utelukker selve outingen av fullt navn, så er fortsatt det idiotiske behovet noen har hatt for å opplyse om tidligere i nick, i tråd etter tråd, og forfølge henne rundt i tråder som AB, langt verre oppførsel enn noe jeg noensinne har sett MorAase selv komme med. Jeg håper ærlig og oppriktig at de molboene som tror de har en eller annen moralsk rett til å holde på sånn, får en forumferie.

Endret av Bond
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jantelov i digital form.

Forbanna dumt Aase gir seg, men det er kanskje ikke så rart. :tristbla:

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slettet meg med en gang hadde noen skrevet mitt fulle navn her. Legger jo ofte ut litt sensitiv informasjon som jeg ikke vil at alle jeg kjenner skal lese.

Nå har jeg ett nick som er veldig lett å kjenne igjen for de som kjenner meg, så de mest personlige spørsmålene/svarene jeg har poster jeg som AB, bare i tilfelle.

Syns det er fryktelig trist å miste gode brukere på en slik måte. Vi trenger alle her inne, og personlig syns jeg en god bruker er nettopp de som kan diskutere saklig og blande inn litt provosering. Det er det som gjør KG spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, MorAase vil bli savnet. Men det er jo lov å håpe at hun gjenoppstår som fugl Fønix av asken. Om ikke under samme serienavn, MorAase2.0 (som Mike), så kanskje under et annet. Om hun leser denne tråden vil hun i hvert fall vite at det er mange som ønsker henne tilbake.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...