Gå til innhold

MorAase er borte?

Perelandra

Anbefalte innlegg

Så tilfeldig i en tråd at MorAase stod oppført som gjest. Er det mulig, er hun virkelig borte fra KG? Hvem skal nå komme med skarpe kommentarer?

Jeg har ikke vært i noen hard diskusjon med MorAase, men har jo ikke kunnet unngå å legge merke til innleggene. Har heller ikke sett om det har oppstått noen situasjon i det siste som har ført til utmeldelse. KG blir uansett ikke helt det samme uten MorAase!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

ja, ser ut til at hun har slettet seg selv ja!

hun er ikke å finne på medlemslista jaffal.

men vi kan jo håpe at hun bare har tatt en liten ferie vekk fra kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte MorAase veldig godt, og kommer til å savne henne :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Kan det være fordi både AB-ere og brukere med nick gjentatte ganger av ren sensasjonslyst forsøkte å avsløre hvem MorAase "egentlig" var? Og klarte det også?

Isåfall har jeg ingen problemer med å forstå at MorAase ikke ønsket å være her lenger. Det er veldig synd, for hun var en verdifull bruker her inne, jeg synes for eksempel hun utgjorde en sunn motvekt til kroppshysteriet som ofte er tydelig blant kvinner her inne, spesielt med sin glødende motstand mot kosmetisk kirurgi.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Likte henne også selvom hun drev meg til vannvidd noen ganger. :fnise:

Sist jeg så hun i en diskusjon var da folk begynte å prate om at hun gjorde narr av feminismen (?)

Noen innlegg ble slettet så fikk ikke med meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Kan det være fordi både AB-ere og brukere med nick gjentatte ganger av ren sensasjonslyst forsøkte å avsløre hvem MorAase "egentlig" var? Og klarte det også?

Isåfall har jeg ingen problemer med å forstå at MorAase ikke ønsket å være her lenger. Det er veldig synd, for hun var en verdifull bruker her inne, jeg synes for eksempel hun utgjorde en sunn motvekt til kroppshysteriet som ofte er tydelig blant kvinner her inne, spesielt med sin glødende motstand mot kosmetisk kirurgi.

Hva mener du?

Er hun "kjendis" altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg tviler ikke på at det er mye av grunnen. Veldig synd at de nok engang har klart å jage bort en flott bruker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jepp de avslørte. ser ikke vitsen med det, men er det grunn til å slette seg? jeg hadde ikke gjort det.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at MorAase ble "avslørt". Skjønner at hun valgte å slette seg da, men kanskje hun kommer tilbake under nytt nick? Håper det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Er hun "kjendis" altså?

Det har vært noen spekulasjoner på at MorAase kunne være et tidligere medlem med nytt navn, men jeg vet ikke så mye om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jepp de avslørte. ser ikke vitsen med det, men er det grunn til å slette seg? jeg hadde ikke gjort det.

Hvorfor er ikke det grunn god nok?

Kanskje hun kommer tilbake med ny ukjent bruker :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jeg .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG blir stadig et kjedeligere sted..

Jepp, synd, ser meg stadig om etter et forum med artige brukere. Men har ikke funnet noe annet enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nuppdupp

Hvorfor er ikke det grunn god nok? Kanskje hun kommer tilbake med ny ukjent bruker :lur:

jo det er vel grunn nok..

Det hadde jeg .

ja, ok. jeg leste iallefall 3 tråder personen ble avslørt med fullt navn. hva er vitsen med det??? skjønner ikke hva den som sa det skulle få ut av det.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jepp, synd, ser meg stadig om etter et forum med artige brukere. Men har ikke funnet noe annet enda.

Det er faktisk brukerne som gjør et forum, ikke antall km med seriøs debatt. De gode forumene er de som har et mangfold av brukere, og forskjellige stemmer. De trengs alle sammen, de fornuftige, de seriøse, de tullete, de empatiske, de krasse, de trøstende ect. Det som er trist på KG er at det ser ut til at noens behov for å henge seg opp i enkelte brukere fører til at mange av de profilerte brukerne forsvinner, en etter en. Det er trist for forumet.

Jeg var på ingen måte alltid enig med MorAase, men hun var allikevel en av de brukerne som var med på å gjøre dette forumet til et morsomt og variert sted. Jeg håper de som har vært så opptatt av å oute henne skammer seg litt.. ikke bare er det bedriten oppførsel, men det er på ingen måte positivt for forumet som helhet heller. Til slutt kommer det til å være et jævla stort teselskap, hvor alle er enig og alle er AB. Det blir feiende flott!:jepp:

Såh, jeg håper inderlig MorAase kommer tilbake, med gammelt eller nytt nick. :lete:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Fullt navn??? Åh faen, nå går det et kjært lys opp for meg, men herregud at folk ikke har bedre ting å gjøre enn å fotfølge folk online.

Jeg håper virkelig at de som står bak disse koselige avsløringen får seg forumferier.

Og at MorAase kommer tilbake i nytt og ukjent format, og får forbi så anonym som MorAase ønsker - for det er mye visdom (og provoserende irritasjoner) fra den kanten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere tråder hvor spekulasjoner om MorAases identitet har blitt moderert bort og et par hvor hun har blitt koblet mot en tidligere bruker. Jeg har ikke sett noen hvor det har blitt nevnt noe fullt navn.

Hun har også skrevet om problemer med at hun ikke aksepterer AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...