Gå til innhold

Alene igjen...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange ganger skal man måtte ta farvel? Hvor mange ganger skal jeg miste noen jeg er glad i?

Jeg er så lei av breakups. Tar det noen gang slutt???

- Jente 27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet man dessverre ikke,men like vondt hver gang!! Ta vare på deg og se framover :klemmer:

• Liker 1
Gjest made4u
Skrevet

Du skal være glad for at du føler det slik, uten de følelsene hadde nemlig ikke lykken betydd like mye. Jeg føler således ikke med deg, snarere heller håper jeg for din del at det føles helt forferdelig.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel hele livet, og er like gammel som deg :)

Skrevet

Ja høres nesten ut som et luksusproblem.

AnonymBruker
Skrevet

Luksusproblem? Jeg er kjempeglad i han, og han i meg, men så er det noe som mangler i det berømte puslespillet. Det er helt jævli at det alltid skal være noe som gjør at forhold ikke funker. Det er så vondt å knytte seg til noen og så måtte gå fra hverandre....

Vi gikk fra hverandre fordi vi er veldig ulike i hva vi ønsker av et parforhold i framtiden. Her og nå har vi det egentlig veldig fint, så ingen har egentlig lyst å kutte.

- TS

Skrevet

Luksusproblem? Jeg er kjempeglad i han, og han i meg, men så er det noe som mangler i det berømte puslespillet. Det er helt jævli at det alltid skal være noe som gjør at forhold ikke funker. Det er så vondt å knytte seg til noen og så måtte gå fra hverandre....

Vi gikk fra hverandre fordi vi er veldig ulike i hva vi ønsker av et parforhold i framtiden. Her og nå har vi det egentlig veldig fint, så ingen har egentlig lyst å kutte.

- TS

Kanskje en fordel at du finner ut hva du ønsker deg i et parforhold først?

Og så ikke starte noe nytt før det stemmer overens med hva den andre vil også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...