Gå til innhold

Føler meg ekkel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har alltid vært ganske konservativ når det gjelder sex og intimitet. Jeg mener at dette er best i et forhold. Sist helg(altså for over en uke siden) møtte jeg en fyr på byen som jeg ble med hjem. Dette er veldig utypisk meg, jeg hadde drukket en del. Saken er den at jeg var ikke tiltrukket av denne fyren. Jeg likte hverken utseendet eller personligheten hans. Ikke var han spesielt snill mot meg heller. Jeg gikk ganske langt med ham, men jeg stoppet det faktisk før det ble sex. Begynte å bli litt edru igjen, og innså at jeg ikke ville. Saken er den at jeg sliter med dette i ettertid. Jeg føler meg billig og skitten som ble med en jeg hverken likte eller kjente hjem. Jeg har faktisk følt meg fysisk kvalm i ettertid. Det er ikke det at han var kvalm, men at jeg føler meg billig og ekkel. Huff, jeg skønner ikke hvordan så mange andre greier å være så mentalt avstumpet når det gjelder sex. Jeg knytter så mange følelser rundt dette. Hvordan kan jeg komme over denne ubehagelige situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har vel sine svin på skogen. Ingenting å bekymre seg over, nervene blir borte før du veit ordet av det!

• Liker 3
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Gjort er gjort! Er ikke noe du får endra på :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bli med fremmede hjem synes jeg er ekkelt, ja. Enda eklere hvis du ikke likte han og han ikke behandlet deg pent.

Nå vet du i hvert fall at det ikke er noen god følelse å sitte igjen med dagen etter. Så slipper du forhåpentligvis å gjøre det igjen. Bra for deg at du trakk deg før dere hadde sex. Da hadde nok følelsen vært enda eklere. Jeg synes det er flott at det finnes jenter som deg som ikke vil åpne dere på det mest intime for fremmede, selv om det har blitt normen i samfunnet :)

Hvor langt kom dere, da?

AnonymBruker
Skrevet

Å bli med fremmede hjem synes jeg er ekkelt, ja. Enda eklere hvis du ikke likte han og han ikke behandlet deg pent.

Nå vet du i hvert fall at det ikke er noen god følelse å sitte igjen med dagen etter. Så slipper du forhåpentligvis å gjøre det igjen. Bra for deg at du trakk deg før dere hadde sex. Da hadde nok følelsen vært enda eklere. Jeg synes det er flott at det finnes jenter som deg som ikke vil åpne dere på det mest intime for fremmede, selv om det har blitt normen i samfunnet :)

Hvor langt kom dere, da?

Vi gjorde vel det meste unntatt selve akten. Huff, jeg vil egentlig ikke gjengi det med ord for da blir det mer virkelig.

Takk for støttende ord, utrolig hvor mye det hjelper å få litt støtte på et nettforum når man sitter ensom og søvnløs i natten.

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde vel det meste unntatt selve akten. Huff, jeg vil egentlig ikke gjengi det med ord for da blir det mer virkelig.

Takk for støttende ord, utrolig hvor mye det hjelper å få litt støtte på et nettforum når man sitter ensom og søvnløs i natten.

Følelser er et resultat av ens holdninger og verdier, så det tyder på at du har gode holdninger og verdier når du reagerer så sterkt på dette selv etter en uke.

Har ikke hatt ONS selv, fordi jeg vet at jeg ville reagert på en lignende måte. Deler ikke kroppen min med fremmede. Det blir å vanne ut betydningen av sex.

AnonymBruker
Skrevet

"Det meste unntatt akten" involverer suging av kuk og slikking av vagina? I så fall kan jeg skjønne at du føler deg litt ekkel etter å ha gjort dette med en random fyr.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvilken betegnelse ville du sette på alt dette andre dere gjorde? Er sex for deg bare penis i skjeden?

Skrevet

Hvordan kan jeg komme over denne ubehagelige situasjonen?

Hei TS. Det er skjedd ingen skade bortsett fra en konflikt mellom ditt innøvde verdisyn og dine handlinger. Kanskje det hjelper å tenke mer på de tingene?

At du ble med denne mannen hjem tyder jo på at du på et tidspunkt hadde lyst på sex med en fremmed mann? Noe som er helt normale tanker og følelser. og mange synes er greit å gjennomføre. Hadde det vært bedre for deg om du fant en fremmed mann med godt utseende og flott utseende, som du var veldig tiltrukket av, og du faktisk gjennomførte sex med denne mannen?

Så er det det at du ikke likte typen, du var ikke tiltrukket av ham, og han behandlet deg dårlig. Hvis du faktisk var klar over dette da, ville du bare ha sex med hvem som helst? Hvorfor synes du ikke det er greit?

Nå var det en del spørsmål fra meg, men kanskje noen du kan tenke over. Det er menneskelig å ha lyst på sex enten man er i et forhold eller ikke. Lykke til :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit å ha fantasier om å ha sex med fremmede. Å gjøre fantasiene til virkelighet er noe annet. TS stoppet da også før hun kom så langt, og creds til henne for det. Men jeg kan forstå at hun har en litt ekkel følelse nå tatt i betraktning at hun ser på sex som noe som bør deles mellom personer som setter pris på hverandre som mer enn et kjøttstykke.

TS gjorde et dumt valg som ble med han hjem, men et klokt valg da hun stoppet opp i tide. Klokhet i dumskap kan man kanskje kalle det.

Dette er ikke noe som bør plage deg til evig tid, TS. Stå på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...