Gå til innhold

Seksuelle tjenester

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hei, jeg har følgende lille problem og hadde satt stor pris på et par kommentarer og tips:

Jeg liker en type sex som antagelig de aller fleste jenter synes er uinteressant ikke minst fordi det ikke gir dem noen direkte glede/nytelse selv. Jeg tenner skikkelig på forskjellige typer sko/boots og elsker å bli tråkket på m.m.. Jeg liker også tanken på å bli utnyttet og ydmyket. Dette er kanskje ikke så sjeldent, det er lyster jeg faktisk har hatt siden barnehagen, og de manifesterer seg ikke hverken på ut- eller innsiden på andre måter enn rent seksuelt. Jeg er relativt nylig "ferdig" med et langvarig forhold der jeg har fått oppleve noe av det jeg har beskrevet, men jeg følte aldri at hun hadde noen glede av det selv, hun gjorde meg bare en tjeneste. Jeg er klar over at det også finnes dominante kvinner som kunne tenne på det selv, men jeg ser bare for meg den stereotype BDSM dominaen, og det er absolutt ikke det jeg er ute etter. Jeg liker mer søte "vanlige" jenter i alle mulige forskjellige antrekk, og helst noe yngre enn meg (jeg nærmer meg 40).

Så hvordan finne noen som er villige til å gjøre noe de egentlig ikke bryr seg om? Jeg kan jo da tilby noe annet (seksuelt) som de har lyst på. Jeg liker også the old in and out og relaterte aktiviteter, men egentlig bare med en jeg kjenner bedre. Og jeg er ikke klar for noe nytt emosjonelt forhold ennå, så den typen gjensidig sex virker ikke så fristende for øyeblikket. Jeg kunne imidlertid godt tenke meg å være med å realisere andre typer mer ukonvensjonelle seksuelle lyster/fantasier jenter måtte ha, men hvor vanlig (dvs. sannsynlig) er det?

Selv om min type sex antagelig ikke er veldig givende for jenter, er det vel heller ikke spesielt intimt/plagsomt for dem. Jeg tenker derfor at det kanskje burde være mulig å finne noen "venner" som kunne gjøre dette for meg som en tjeneste, men jeg tror ikke riktig på det heller... Idag er det jo straffbart å tilby gjentjenester eller annen kompensasjon, så det utelukker jo en del muligheter... Jeg ville absolutt foretrekke et gjensidig forhold der begge kan få tilfredsstilt sine lyster, men jeg er bare veldig usikker på hvor stor sjansen er for det?

Og hvor kan jeg treffe noen? Det er for meg lite aktuelt å spørre jenter på byen/gaten om slike tjenester, ikke synes jeg det er passende heller. Men er det noe mer passende å gjøre det på nettdatingsider? Hvilken "type" jenter burde jeg eventuelt kontakte og hvor sannsynlig er det at noen ville si ja? De datingsidene jeg har sett med tydlige seksuelle intensjoner synes jeg dessverre virker rimelig simple og lite fristende.

Innlegget er forsiktig moderert slik at det ikke oppfattes som, eller leses som, en kontaktannonse :)

Spørsmål til modereringen tas på PM.

Lille-pus, mod.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...