AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Men jeg må ikkeee :( Kan noen få meg fra det? eventuelt sende meg en klem
Gjest navnelapp Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Her kjem ein stor klem frå meg. Det hjelper mykje betre å snakke med nokon du kjenner. Har du nokon du kan ringe til? Kva er det som gjer at du vil kutte deg?
kaffemor Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 det er ikke verdt det! Sett på noe musikk som gjør deg glad! Det pleier å hjelpe meg litt når jeg er lei meg.. Håper du har noen å snakke med TS<3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Vet bobler, men når tankene kommer bryr jeg meg ikke. Takk for klemmer :* Har ingen å ringe, og vil ikke plage noen på facebook. Hva skal jeg liksom si.. de vil jo tro jeg er helt dust, da. Vet ikke hvorfor. Har bare en tristhetsfølelse..
Gjest navnelapp Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 Vet ikke hvorfor. Har bare en tristhetsfølelse.. Men du blir vel ikkje glad av å kutte deg? Prøv med musikk, last ned America's funniest home videos eller heng her med oss. (Eller alt på ein gong. )
Gjest Bobler Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 Vet bobler, men når tankene kommer bryr jeg meg ikke. Takk for klemmer :* Har ingen å ringe, og vil ikke plage noen på facebook. Hva skal jeg liksom si.. de vil jo tro jeg er helt dust, da. Vet ikke hvorfor. Har bare en tristhetsfølelse.. Jeg skjønner tankegangen, men jeg kan love deg at det ikke gjør noe bedre enn at det overdøver det her og nå. I morgen er du like trist. Dagen etter der igjen også. Det du må gjøre er å prate med noen, og ikke ødelegge kroppen din. Det løser ingenting, selv om det føles slik her og nå. Plag noen på facebook, vær så snill Det er tusen ganger bedre, og det mener nok den du prater med også! Du er ikke helt dust. Men i morgen syntes jeg du kan kontakte noen som kan hjelpe deg, så du får pratet om ting og kuttet ut denne selvskadingen. For den gjør ikke annet enn å ødelegge 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 Ikke glad, men smerten inne i meg blir lettet på..
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Et tips noen som sliter med selvskading sier hjelper i perioder, er å holde på en isbit. Det er kaldt og vondt og kan ta vekk noe av skadetrangen. 1
kaffemor Skrevet 18. mars 2012 #13 Skrevet 18. mars 2012 Jeg synes du skal bestille en time hos fastlegen din. Kanskje han kan henvise deg til en psykolog?
Gjest navnelapp Skrevet 18. mars 2012 #15 Skrevet 18. mars 2012 Ikke glad, men smerten inne i meg blir lettet på.. Å bytte ut ei smerte med ei anna er ikkje ein god veg å gå. Eg er enig med Bobler, prøv å få sove snart, og snakk med nokon som kan hjelpe deg, ein lege, ei helsesøster eller eit eller anna klokt menneske som bryr seg om deg. Du kan også ringe kontakttelefonen til Mental helse, dei kan du ringe no, viss du vil.
kaffemor Skrevet 18. mars 2012 #16 Skrevet 18. mars 2012 Hvorfor er du trist da? Er det noe spesielt eller er du bare trist? Når jeg er trist pleier det også å funke å sette på noen serier jeg liker, som f.eks sex and the city! Den serien har hjulpet meg i mang en trist natt! Eller bil bang theory! Også en koselig serie! Jeg håper du våkner i morgen og føler deg litt bedre TS! Tenker på deg
jie-jie Skrevet 18. mars 2012 #17 Skrevet 18. mars 2012 Det jeg gjør, som jeg har lært av mamma, er å hyle og rope så høgt som jeg kan for å få ut sinne og tristhet. Kanskje ikke så aktuelt nå på kvelden med mindre du bor alene langt ut i skogen, men det virker. Det som også hjelper meg er å ta en lang, varm dusj.
Gjest Levitate Skrevet 18. mars 2012 #18 Skrevet 18. mars 2012 Ikke gjør det! Jeg forstår godt at du vil det når alt er fælt og du trenger noe som kan trøste deg, men du vet like godt som meg at det er ikke verdt det. Eneste du oppnår er noen minutter/timer/eventuelt døgn med glede før du plutselig innser hva du har gjort og da blir alt dobbelt så ille igjen. Slik er det iallefall med meg. En ting jeg kan anbefale deg er denne nettsiden: Just Little Things. Gå inn der og du blir sittende der en stund! Sender deg en god klem.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #19 Skrevet 18. mars 2012 HATER de sitatene. Haha, sier kanskje litt om hvor mye jeg hater livet..
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #20 Skrevet 18. mars 2012 ikkje gjør det! Det hjelper IKKE! holdte på og kutte meg selv her om dagen! hadde så lyst! for den følelsen man får etter på! den er himmelsk! men den går over..... Så skriv! enten på datan eller papir, etterpå føler du deg mye bedre! og du kan enten slette det, eller rive i stykker det du har skrivi=)
Fremhevede innlegg